Tycker guld skriker startrusning lång väg. Vem som vinner är dock svårare att säga. Tänkte låsa på två men har inte en susning av vilka än. Rakas borde vara het på sprint och 1600 men jag tror som sagt inte det blir nån gratisspets för nån här. Man får väl ändå tro att Pelle vill köra i ledningen och det kan bli så enkelt men jag är väldigt sugen på Trustworthy Ås också som jag absolut tror är bra nog att vinna guld om det blir rejält maxat tempo.
I första tror jag en hel del på Montgomery Gel, bästa spåret och bäst på framspår som jag ser det. Oddshöjande att de namnkunniga valt bort den och Calle kör. Chansspik.
Bottem Faks känns helt klar i femte, finfin i tre raka med pisk och inte bottnad än mot lite enklare motstånd. Malte är bra men här gäller det att få tag på förstavolten och det är inte så jäkla lätt.
Glöm inte bort Standout i E3 (Melander!!!) och Ricardo Des Ecus. Indescribable också för den delen...
Grottar inte ner mig den här gången utan slänger in en liten matematisk förhandare och njuter av sporten som blir:
5
1,4
2,10
2,5,6,7
3
1,2,3,5
1,2,3,4,9