Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-16, 13:18   #1
 
oHYRAs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 300
Sharp$: 144
Standard

Uppsnack V75 18/8 Gävle


Några kommentarer om de just nu mest betrodda.

Avd-1: Förhandsfavoriterna har dragit dåliga spår.
11 Perfekt Toll verkar vara lite av en favorit hos Åke. Senast blev det lite galet kört och redan 400 kvar var det loppet över. Två raka på övertygande sätt innan det. 9 Ardi Boko startgalopp senast, två raka från ledningen och lätt undan dessförinnan. 10 Balticas Yahoo hängandes i 3spår till utvändigt ledaren efter 650 i tuff öppning från spår 8, grepp 100 kvar. Starkt intryck.

Avd-2: 4 Candor Hall 4e utvändigt på i 3e spår 1000 kvar med draghjälp. Rygg på ny ledare 400 kvar, ut på upploppet och avgjorde enkelt. 12 Jocke 2a till 3e utvändigt, på 1300 kvar, dödens 1100 kvar, höll farten men chanslös. 8 HallelujaMoment F. seger näst senast, 3e utvändigt, på i attack 800 kvar till utvändigt ledaren, vunnen med halv längd på 10-tid 800m. Senast 2a utvändigt, fram till ledningen 600kvar via snabb i 3e spår. Slagen sista biten.

Avd-3: 6 Beanie M.M. rygg ledaren (Amaru Boko), kvar med krafter sparade. 8 Monster Drive 5e utvändigt med 650 kvar, hindrad 250 kvar, stark spurt till slut. 2 Rakas har inte vunnit sen 5/7 -11. Tufft lopp senast, 2a i tredjespår 500 kvar, ut i vida spår sista sväng, stumnade på upploppet.

Avd-4: 5 Digital Darling har inte visat samma form senaste två starterna. Dubbla galopper senast, innan det ledningen och fick dämpa 18,6 andra 500, slagen redan 200 kvar. 6 Rite On Win senast 3e inner ut till 2a utvändigt 800 kvar, 3e spår 200 kvar gick bra till andra plats. Innan dess ledningen, fick bestämma och lätt undan i snabb avslutning.

Avd-5: 8 Edolles Malte spets senast, fick bestämma, enkelt undan. Körd till spets gången innan, tryck av utvändig, säker seger. 3 Bottem Faks tre raka i fin stil. Drog i eget tempo senast och säkert undan. 4 Cali Maks får bli mitt drag i omgången, dock osäker, näst senast utvändigt Edolles Malte, håll uppe tempot men fick aldrig grepp om ledaren, stark, nu 20m före. Startgalopp senast.

Avd-6: 1 Global Offshore E3-finalen, 2a utvändigt på 650 till dödens 500 kvar, rygg ledaren sista sväng, ut på upploppet, 2a med nos. Senast ledningen, fick bestämma, enkelt undan. 2 Pojke Kronos kommer med tre raka. Ledningen senast och fick bestämma, enkelt. 3 Knoble Knight även denne tre raka. Senast 2a utvändigt på 500 kvar, bra över upploppet, seger med nos.

Avd-7: Ställer innerspåret till det?
1 Parkin 12e spår på kort distans senast, 6e utvändigt 650 kvar, chansade invändigt och fast med sparat. Loppet innan snabbt till spets från spår 4 och enkel seger på 08.9 sista 500. 3 Mellby Sambuca travade inte bra för två starter sen med dubbla galopper. Senast 3 utvändigt från spår 11, attack 700 kvar, gick bra över upploppet. 9 True Advantage från stall Melander. Gick på från 4e utvändigt 900 kvar, ner 2a ytter, på igen 200 kvar, avgjorde enkelt.

Lycka till alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5)

Senast redigerad av oHYRA den 2012-08-16 klockan 21:03.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 13:32   #2
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 594
Standard

V75-6: 4 Casanova Boko - startsnabb häst som kommer att laddas för spets, osäker på om han tar sig förbi dom invändiga men jag tror att det finns en bra chans till detta. Stallet aviserar skoryck för första gången - barfota runt om. Har ju gett effekt på Nurmos-hästar förr. En häst under utveckling men har en känsla över att det kommer att bli mycket surr om honom inför lördagens start. 19% just nu...30% på lördag?
guvnor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 14:42   #3
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Med tanke på P Lennartssons uppåtform borde Rakas vara klar.Varför göra det svårt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 15:37   #4
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Med tanke på P Lennartssons uppåtform borde Rakas vara klar.Varför göra det svårt?
Exakt spets o slut i programmet!

P.L är helt klart på G.

Undrar hur åke väljer att köra monstret?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 16:13   #5
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Goopen har talat.

Helgens säkraste vinnare hittar du i V75 avdelning 2, häst nr 4 Candor Hall. Hästen vann på ett bra sätt senast och har nu inte så hårt motstånd som det kan vara i en final.

Helgens största skräll hittar du i V75 avdelning 4, häst nr 6 vår egna Rite On Win. Han spurtade som en kanonkula senast efter en lucka. Rite On Win är ojämn men funkar han fullt ut är det ingen i detta lopp som tar honom på speed.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 19:33   #6
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 81
Sharp$: 803
Standard

Monster Drive i Avd 3 och Parkin i avd 7 är helgens bästa spikar.
tobbev75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 23:16   #7
 
oHYRAs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 300
Sharp$: 144
Standard

En sak som är värd att tänka på i Avd-1 är att 4 Allaballakaitoz, Åkes andrahäst är snabb ut och om tar den sig förbi 1 Kalypso Face kan scenariot bli som så att Åke sitter i spets med 11 Perfekt Toll ganska omgående.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 23:46   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tycker guld skriker startrusning lång väg. Vem som vinner är dock svårare att säga. Tänkte låsa på två men har inte en susning av vilka än. Rakas borde vara het på sprint och 1600 men jag tror som sagt inte det blir nån gratisspets för nån här. Man får väl ändå tro att Pelle vill köra i ledningen och det kan bli så enkelt men jag är väldigt sugen på Trustworthy Ås också som jag absolut tror är bra nog att vinna guld om det blir rejält maxat tempo.

I första tror jag en hel del på Montgomery Gel, bästa spåret och bäst på framspår som jag ser det. Oddshöjande att de namnkunniga valt bort den och Calle kör. Chansspik.

Bottem Faks känns helt klar i femte, finfin i tre raka med pisk och inte bottnad än mot lite enklare motstånd. Malte är bra men här gäller det att få tag på förstavolten och det är inte så jäkla lätt.

Glöm inte bort Standout i E3 (Melander!!!) och Ricardo Des Ecus. Indescribable också för den delen...

Grottar inte ner mig den här gången utan slänger in en liten matematisk förhandare och njuter av sporten som blir:

5
1,4
2,10
2,5,6,7
3
1,2,3,5
1,2,3,4,9
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-17, 08:00   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 363
Sharp$: 1368
Standard

Francais del gull i V75-7? det stora hemmahoppet, han ska ha en plats på mina kuponger
Erik Lindegren :
Citat:
I helgen har vi två hästar till start hemma på Gävletravets superfina tävlingar, Elise och Frasse. Elise skall starta i ett lärlingslopp och har tilldelats bricka sex bakom bilen. Hoppas att hon gör ett bra lopp och kan ta en peng. Frasse skall dra på sig sina "spurtarskor" och göra all han kan i V75:s silverfinal! Frasse har bricka två bakom bilen och möter ett stenhårt motstånd. Dock är han lika stenhård själv. Vi och Frasse har gjort allt i våran makt för att han skall vara så bra som möjligt i ordning. Så, vi hoppas på fina förutsättningar och rätt humör, håll i er!
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-17, 08:53   #10
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tycker guld skriker startrusning lång väg. Vem som vinner är dock svårare att säga. Tänkte låsa på två men har inte en susning av vilka än. Rakas borde vara het på sprint och 1600 men jag tror som sagt inte det blir nån gratisspets för nån här. Man får väl ändå tro att Pelle vill köra i ledningen och det kan bli så enkelt men jag är väldigt sugen på Trustworthy Ås också som jag absolut tror är bra nog att vinna guld om det blir rejält maxat tempo.

I första tror jag en hel del på Montgomery Gel, bästa spåret och bäst på framspår som jag ser det. Oddshöjande att de namnkunniga valt bort den och Calle kör. Chansspik.

Bottem Faks känns helt klar i femte, finfin i tre raka med pisk och inte bottnad än mot lite enklare motstånd. Malte är bra men här gäller det att få tag på förstavolten och det är inte så jäkla lätt.

Glöm inte bort Standout i E3 (Melander!!!) och Ricardo Des Ecus. Indescribable också för den delen...

Grottar inte ner mig den här gången utan slänger in en liten matematisk förhandare och njuter av sporten som blir:

5
1,4
2,10
2,5,6,7
3
1,2,3,5
1,2,3,4,9
Man ska alltid göra sina egna tankar, helt rätt!
Men tror du verkligen att kontio väljer bort bästa hästen till calle?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-17, 08:55   #11
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Goopen har talat.

Helgens säkraste vinnare hittar du i V75 avdelning 2, häst nr 4 Candor Hall. Hästen vann på ett bra sätt senast och har nu inte så hårt motstånd som det kan vara i en final.

Helgens största skräll hittar du i V75 avdelning 4, häst nr 6 vår egna Rite On Win. Han spurtade som en kanonkula senast efter en lucka. Rite On Win är ojämn men funkar han fullt ut är det ingen i detta lopp som tar honom på speed.
Menade du att jag e Goopen?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-17, 09:14   #12
 
Lukes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Lund
Inlägg: 84
Sharp$: 2075

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Menade du att jag e Goopen?
Han skriver ju bara ut Goops tips inför V75.
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-17, 09:18   #13
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oHYRA Visa inlägg
En sak som är värd att tänka på i Avd-1 är att 4 Allaballakaitoz, Åkes andrahäst är snabb ut och om tar den sig förbi 1 Kalypso Face kan scenariot bli som så att Åke sitter i spets med 11 Perfekt Toll ganska omgående.
Stallformen hod Åke...?
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-17, 09:20   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Man ska alltid göra sina egna tankar, helt rätt!
Men tror du verkligen att kontio väljer bort bästa hästen till calle?
Kontio var aldrig anmäld på MG, Ohlsson Adielsson och Goop. Och de har ju sina lojaliteter på andra håll i det här loppet.

Såg att jag tokmissat att Åke har med Perfect Toll nu. Känns dumdristigt att plocka bort honom som loppet ser ut. Allaballakaitoz kan mycket väl dundra till ledning och då ser jag inte mycket annat än att det blir uppullat så stallkamraten kan komma billigt fram i dödens och låsa loppet. Klassisk stallkörning som både Goop och Svanstedt brukar sig av framgångsrikt.

Edit: Ja alltså det Ohyra säger förutom att jag tror Åke kanske parkerar i dödens i det scenariot. Hursomhelst bra chans om stallkamraten tar sig till spets.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2012-08-17 klockan 09:32.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-17, 09:24   #15
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Stallformen hod Åke...?
Finns inte dålig stallform där under sommarhalvåret. Stadig på 20% och det är ju helt otroligt egentligen om man tänker på att det är mer regel än undantag att han startar två eller tre hästar i samma lopp.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td