Tidiga tankar.
V75-1: Spännande att se 6 Mr Picolit ute efter 2,5 månads frånvaro och intressant att se vad Åke tror om chanserna. En häst jag gillar skarp sen jag såg den på Färjestad, Åke åkandes med pisken under armen, han behövde aldrig ens vrida på huvudet.
V75-2: Öppet lopp. 3 Max De Lux hade 3 raka innan 2 oplacerade. Vet ej vilka man ska ta med.
V75-3: 2 Hallsta Lotus möter ju verkligen ingenting! Förlorar han detta förlorar jag gärna för jag slänger inga streck på övriga.
V75-4: Innan ord från skötaren tyckte jag det såg spännande ut på 3 Eklas Superior som jag tyckte var en bra A-häst, får höra vad som sägs till veckan. *Rädsla för att de föregående loppen skulle sitta i benen med tanke på distansen som väntar.
V75-5: 4 Braås Palema körs till spets? Enda Åke hade sagt till Ingves var "smacka lite så går hon iväg". 15 Dileva Käll har varit ute mot hårt motsånd men tar hon in 20m med 11st på start.
V75-6: Hur går det för 1 Sebastian K från innerspåret? Styr Melander in 7 Friction, stall i toppform! Klarar Fredrik B av att köra häst? Hur kommer 9 Sanity igenom fån spåret? 2 Amaru Boko är ju rätt snabb ut.
V75-7: Förhandsfavoriterna 5 Tresor D'Inverne & 6 Tidied Accelerator nya i Bronsdivisionen. 2 Golden Boy från bra spår. 11 Ed You är ärlig och gör sitt bästa men spåret ställer ju till det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|