Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-20, 11:05   #1
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Uppsnack V75 Bergsåker


Midsummer King & Strong Reasons med skrällgubben Sjunnesson skall ni INTE glömma!

Så skrev jag 3/8 inför V75 Rättvik.Midsummer King ströks,Strong Reasons hade jag med på kupongen,för att vara helt bortglömd den här gången.
Sådana misstag är oförlåtliga.
Har man börjat bevaka en får man inte klanta sig så.
Inte bara jag som gjorde samma tabbe har jag förstått.
Har glömt sidan man kan bevaka nästagångare.
Kanske någon som vet kan sätta ut den.

Den här veckan sätter vi den.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-20, 13:16   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 1690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Midsummer King & Strong Reasons med skrällgubben Sjunnesson skall ni INTE glömma!

Så skrev jag 3/8 inför V75 Rättvik.Midsummer King ströks,Strong Reasons hade jag med på kupongen,för att vara helt bortglömd den här gången.
Sådana misstag är oförlåtliga.
Har man börjat bevaka en får man inte klanta sig så.
Inte bara jag som gjorde samma tabbe har jag förstått.
Har glömt sidan man kan bevaka nästagångare.
Kanske någon som vet kan sätta ut den.

Den här veckan sätter vi den.
Du var inte ensam Chansen/risken att Strong Reasons vinner en gång till? Försumbar, men vi lär stå där igen...
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-20, 16:38   #3
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1363


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lopp 6 ser ut att bli ett riktigt getingbo känns inte som det går och gå kort här, alla ?
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-20, 20:41   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

http://trav.spelboken.se/ är sidan för nästagångare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5), korpo (+3)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 00:04   #5
 
oHYRAs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 300
Sharp$: 143
Standard

Tidiga tankar.

V75-1: Spännande att se 6 Mr Picolit ute efter 2,5 månads frånvaro och intressant att se vad Åke tror om chanserna. En häst jag gillar skarp sen jag såg den på Färjestad, Åke åkandes med pisken under armen, han behövde aldrig ens vrida på huvudet.
V75-2: Öppet lopp. 3 Max De Lux hade 3 raka innan 2 oplacerade. Vet ej vilka man ska ta med.
V75-3: 2 Hallsta Lotus möter ju verkligen ingenting! Förlorar han detta förlorar jag gärna för jag slänger inga streck på övriga.
V75-4: Innan ord från skötaren tyckte jag det såg spännande ut på 3 Eklas Superior som jag tyckte var en bra A-häst, får höra vad som sägs till veckan. *Rädsla för att de föregående loppen skulle sitta i benen med tanke på distansen som väntar.
V75-5: 4 Braås Palema körs till spets? Enda Åke hade sagt till Ingves var "smacka lite så går hon iväg". 15 Dileva Käll har varit ute mot hårt motsånd men tar hon in 20m med 11st på start.
V75-6: Hur går det för 1 Sebastian K från innerspåret? Styr Melander in 7 Friction, stall i toppform! Klarar Fredrik B av att köra häst? Hur kommer 9 Sanity igenom fån spåret? 2 Amaru Boko är ju rätt snabb ut.
V75-7: Förhandsfavoriterna 5 Tresor D'Inverne & 6 Tidied Accelerator nya i Bronsdivisionen. 2 Golden Boy från bra spår. 11 Ed You är ärlig och gör sitt bästa men spåret ställer ju till det.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 12:23   #6
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Två "Järvsöspikar" i omgången. Vill man göra det svårt, så är det bara att gardera...

1. Hallsta Lotus
2. Sebastian K

Sparlopp 1: avd 1 Mr Picolit (6) och Saston (10)
sparlopp 2: avd 5 Braås Palema (4) och Simb Ruby (14 ...De har tydligen bestämt sig för att TÄVLA med henne igen)

Resterande lopp är det bara att skapa sina egna ideér, fylla på efter plånbok och titta så lite man kan på expertisen(?)

Lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 18:03   #7
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Jag instämmer om att Hallsta är omg sunda spik
men sen undrar jag om inte Tidied Accelerator är 2a spiken.
Jag vill nog hålla Mr Picolit som en bättre spik (även med tävlingsuppehåll)
än Sebbe,med tanken på distans och spår. Men fullt ös från början till slut i 6e
blir det iaf,och många om budet som jag ser det.

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-08-21 klockan 18:11.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 23:48   #8
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

6
alla
2
alla
2,4,6
1
6
svårare än så är det inte
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 00:14   #9
 
oHYRAs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 300
Sharp$: 143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
6
alla
2
alla
2,4,6
1
6
svårare än så är det inte
Kan stämma. Svårt att hitta var man ska spela emot stora allmänheten.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 03:28   #10
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oHYRA Visa inlägg
Tidiga tankar.


V75-6: Hur går det för 1 Sebastian K från innerspåret?

-------------------------------------------------------------------------------------------

Finns inte en häst som tar en längd på Sebastian K!! Mest troligt den startsnabbaste vi har i hela landet när han laddas!!
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 08:50   #11
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Visst håller Seb K upp ledningen utan problem. Dock så har den stannat förr i ledningen(anser helt klart att den är bättre bakifrån)... Men visst har den bra chans att vinna detta lopp då jag inte ser någon bakom som kan göra så mycket själv, skulle vara Caballion men svårt att se Fredrik köra fram i dödens och ge ett tufft lopp till hästen efter loppet senast
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 09:39   #12
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jag instämmer om att Hallsta är omg sunda spik
men sen undrar jag om inte Tidied Accelerator är 2a spiken.
Jag vill nog hålla Mr Picolit som en bättre spik (även med tävlingsuppehåll)
än Sebbe,med tanken på distans och spår. Men fullt ös från början till slut i 6e
blir det iaf,och många om budet som jag ser det.
Efter att ha sett Sebastian K live på Jägers, så bestämde jag mig att spika nästa gång...oavsett motstånd!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 09:51   #13
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Efter att ha sett Sebastian K live på Jägers, så bestämde jag mig att spika nästa gång...oavsett motstånd!
Du och övriga Sverige =)

Jag såg också den live på jägers senast och visst var den ruggig, men säger som sett hästen i många starter i sitt liv att den ibland stannar i ledningen, tror det är något psykiskt och inte något som åke "trollar" bort. Men visst, den kan lika bra rinna undan också på topptid, men blir som sagt inte förvånad om den skulle stanna till. Var ju snack om att den hade dålig skalle förra året efter 5 raka andraplatser.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 10:19   #14
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 33
Sharp$: 1966
Standard

Alla sa att torvald inte kunde gå i spets heller sen ladda svanen i forus open och vann lätt. Allt kan hända ute på bjertorp.
xuvmok är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 13:36   #15
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Du och övriga Sverige =)

Jag såg också den live på jägers senast och visst var den ruggig, men säger som sett hästen i många starter i sitt liv att den ibland stannar i ledningen, tror det är något psykiskt och inte något som åke "trollar" bort. Men visst, den kan lika bra rinna undan också på topptid, men blir som sagt inte förvånad om den skulle stanna till. Var ju snack om att den hade dålig skalle förra året efter 5 raka andraplatser.
Men...2140 är väl den stora frågan för Sebastian K, ingen favorit direkt? Står den emot Sanity mfl. sista biten. Allt beror såklart på loppet, får man trolla bort ett varv är det nog klart. Troligen en bra u-häst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
MrWisdom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td