Ämne: Memnonsdeg
Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-21, 10:30   #5
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Hej. Detta skriver jag i all välmening. Men, iallafall jag, är lite allergisk mot de klassiska RoK uttrycken och att inleda med:

Citat:
Ni som var med i helgen på twitter var med om en kanon helg. Vi fick in bla en 1,80, 3,00, 14,72, 15,00 och en 30 oddsare. Vi gick extremt mycket plus i helgen baserat på insats.
kan nog skapa en del reaktioner då det egentligen inte hjälper någon utan mer kan uppfattas som rent skryt och därav kan skapa en del irritation. Menar inget illa med detta bara en reflektion.

Vore kul om du kunde skriva lite mer vad syftet med speldagboken är, dvs läggs alla spel här eller någon speciell form av spel osv. Såg att du bara la in ett av de två spelen du skrev om igår i ditt spreadsheet. Kan ju vara bra med en förklaring till varför.

Det jag menar är att ju mer tydlig du är med allt desto mer seriös tror jag du uppfattas. Återigen menar inget illa med detta utan bara ett råd på hur du kan få lite bättre fart på speldagboken

Lycka till med spelen

Edit: Skriv gärna i ditt spread vilket bolag du använder i spelen så är det lättare att hitta om någon vill hänga med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+150)

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-21 klockan 10:33.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat