Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-20, 09:23   #1
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Memnonsdeg


Hej folk,

Ni som var med i helgen på twitter var med om en kanon helg. Vi fick in bla en 1,80, 3,00, 14,72, 15,00 och en 30 oddsare. Vi gick extremt mycket plus i helgen baserat på insats. Tänkte jag skulle ha en miniblogg här och dela med mig av tankar kring spel innan och efter förlust/vinst. Fritt forum för andra om ni vill snacka om något kring spel eller en specifik match, odds etc.

Vi hörs....eller inte.

//Memnon
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!

Senast redigerad av Memnon den 2012-08-20 klockan 09:37.
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-20, 17:07   #2
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Ikväll har vi Maxspel på Man U DnB @ 1,36 5/5 units. Samt spelar vi en dubbel med Man U rak och syrianska kerburan 1:a @ Ca 5 ggr degen.
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-20, 20:35   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Har vi inget vettigt att säga behöver vi inte säga något alls. Inlägg raderat. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 05:56   #4
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Morgon....dagen efter. Inte ofta Man U tappar poäng i premiären. Speciellt inte mot ett Everton dock så var de fantastiskt bra igår. Bara att bita i det sura äpplet och konstatera följande. Alltid vanskligt att spela på stora favoriter i premiärer men jag såg faktiskt inte framför mig att de skulle förlora. X:a kanske eller en säker vinst. Nu är det som det är och det misstaget släpper vi nu och det händer INTE igen!

Angående inlägget ovan från mod så är väl det ett tydligt tecken på vad en del använder internet till(inte du mod då). Ris är väl bättre än ingenting antar jag.

//Avd. Bättre att vara ökand än okänd
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!

Senast redigerad av Memnon den 2012-08-21 klockan 06:52.
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 09:30   #5
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Hej. Detta skriver jag i all välmening. Men, iallafall jag, är lite allergisk mot de klassiska RoK uttrycken och att inleda med:

Citat:
Ni som var med i helgen på twitter var med om en kanon helg. Vi fick in bla en 1,80, 3,00, 14,72, 15,00 och en 30 oddsare. Vi gick extremt mycket plus i helgen baserat på insats.
kan nog skapa en del reaktioner då det egentligen inte hjälper någon utan mer kan uppfattas som rent skryt och därav kan skapa en del irritation. Menar inget illa med detta bara en reflektion.

Vore kul om du kunde skriva lite mer vad syftet med speldagboken är, dvs läggs alla spel här eller någon speciell form av spel osv. Såg att du bara la in ett av de två spelen du skrev om igår i ditt spreadsheet. Kan ju vara bra med en förklaring till varför.

Det jag menar är att ju mer tydlig du är med allt desto mer seriös tror jag du uppfattas. Återigen menar inget illa med detta utan bara ett råd på hur du kan få lite bättre fart på speldagboken

Lycka till med spelen

Edit: Skriv gärna i ditt spread vilket bolag du använder i spelen så är det lättare att hitta om någon vill hänga med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+150)

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-21 klockan 09:33.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 11:36   #6
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Hej. Detta skriver jag i all välmening. Men, iallafall jag, är lite allergisk mot de klassiska RoK uttrycken och att inleda med:



kan nog skapa en del reaktioner då det egentligen inte hjälper någon utan mer kan uppfattas som rent skryt och därav kan skapa en del irritation. Menar inget illa med detta bara en reflektion.

Vore kul om du kunde skriva lite mer vad syftet med speldagboken är, dvs läggs alla spel här eller någon speciell form av spel osv. Såg att du bara la in ett av de två spelen du skrev om igår i ditt spreadsheet. Kan ju vara bra med en förklaring till varför.

Det jag menar är att ju mer tydlig du är med allt desto mer seriös tror jag du uppfattas. Återigen menar inget illa med detta utan bara ett råd på hur du kan få lite bättre fart på speldagboken

Lycka till med spelen

Edit: Skriv gärna i ditt spread vilket bolag du använder i spelen så är det lättare att hitta om någon vill hänga med.
Tack för kritiken och den är tagen på rätt sätt. I min "spread" spelar jag bara singlar, inget annat. Alla dubblar/tripplar osv lägger jag inte in där. Bara hårdare singelspel spelas i "spreaden".

Om man nu inte hade lagt ut alla spelen innan de går in så är det skryt ja. Det kan jag hålla med om. Men nu är det så att alla spelen ovan som satt las ut på min twitter och hade någon ryggat så hade de vunnit lika mycket.

Inget illa menat men när ett spel inte går in så är det ok på denna sidan att kasta skit som jag ser varje dag här på sharps. MEN när man vinner så ska/får/kan man inte säga någonting då eller? Ska man bara var tyst då och låtsas att det bara var ren tur att spelen gick in men att man e kass om spelen inte sitter? Får inte ihop denna ekvation. Bara en fråga.

Men för att passa in i gruppen här så kommer jag då inte skriva något mer om eventuella vinster utan vara svensk och vara tyst. Trodde dela glädje var den sanna glädjen. Tydligen inte här på Sharps.

Men detta är ju bara då vad jag tycker..
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asdex (+5)

Senast redigerad av Memnon den 2012-08-21 klockan 11:40.
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 12:21   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 617
Standard

Tycker du ska lägga ut dina vinster osså! ¨Håller med, va lite osvensk vettja, jag blir i alla fall inspirerad (eller vad man ska säga) när jag hör att det går bra för andra! Dock kan ja inte se länken för ja inte gjort 10 inlägg än :/ Men men, lycka till i fortsättningen, jag ryggar kvällens match och hoppas på en fin vinst!
asdex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 12:34   #8
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Speldagböcker är ju ens "egna" så det går väl bra att skriva vad som helst då, dock så reagerade jag lite som Overplayer också på texten. Hade varit en sak om du postat spelen här innan men att hänvisa till nåt på Twitter var väl så där, det kunde du ju ha skrivit på Twitter i så fall

Men sånt är livet, keep it up bara
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 13:31   #9
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Det är heller ingen allmän jargong att man klagar om spel inte sitter, ser du sådant så använd rapporteringsknappen för sådant tolereras inte.

Därmot likt andra säger så är de flesta grovt allergiska mot efterhandspostning, spelar ingen roll att du twittrade det när gissningsvis mindre än 1% av sharps.se's medlemmar följer dig på twitter.

En tumregel, har du inte postat spelen här så skryt inte om de i efterhand. Du skulle knappast skrivit; "Ni som var med i helgen torskade på en 1.10, 1.34, 1.65 och en 1.90, usel helg men nya tag imorn!".

Då ska det rimligtvis fungera likadant fast motsatt. Tror ingen här bryr sig om skryt eller "osvensk" attityd, vi har till och med en tråd dedikerad enbart åt skryt. Skryt på, för all del, men då ska det finnas svart på vitt i en tråd eller ett sheet här på sidan. Inte konstigare än så i mina ögon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
chanix (+20), Boone (+20)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 13:46   #10
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Funderat lite och detta kommer bli min sista post här.

Lycka till med spelandet och RÅNA BOLAGEN!

Finns på twitter för er som vill följa/snacka spel.

//Memnon
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Avej (+51), kingscania (+51)
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td