Ogiltigt spel-ID: 1122600
Fortsätter lira i de matcher jag sett spelarna. Lopez imponerade verkligen inte på mig igår och vann för att Young var såpass dålig som jag trodde och inte för att han var bra. 9 breakbollar hade han emot sig och det var mycket enkla misstag, främst framme vid nät, av Young som fällde avgörandet. 40-0 för Young blev break osv.
Idag möter Lopez Sam Querrey och han har 2-0 i H2H men det spelar ingen roll med dagsfomen på dessa. Querrey spelar dessutom på hemmaplan och ska bara ta denna match! Han har vunnit 9 av de senaste 11 vinsterna med 2-0 i set (en uppgiven vid 6-2, 3-1). 11 vinster på de senaste 14 matcherna (5 turneringar) där förlusterna kommit emot Murray, Djokovic och Dolgopolov!
Jag tror faktiskt han kör över Lopez idag och väljer spelet där oddset är högst!
Ogiltigt spel-ID: 1122603
Nu kör jag ju flatbet med en extra maxinsats vid vissa tillfällen, så det kanske är lite väl vågat men jag tror denna är fullt möjlig att gå in och oddset är extremt högt i mina ögon efter gårdagens insatser!
Ogiltigt spel-ID: 1122613
Igår läste jag i en rek att Isner spelat tiebreak i 21 av de senaste 23 matcherna. Jag ryggade inte överspelet då jag trodde Klizan skulle vara för dålig men han tog faktiskt ett set, dock blev det inget tiebreak. Idag möter Isner österrikaren Melzer som har en bra serve och i deras H2H har det blivit 3 tiebreaks på totalt 5 set. Jag har mycket svårt att se en överkörning av Isner här då han spelat jämnt med betydligt sämre spelare och bedömer chanserna betydligt högre än 50/50 att minst ett tiebreak spelas här!