Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-28, 09:10   #2
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Svårt idag igen på förhand vilket höjer spelvärdet då det med all sannolikhet ger bra utdelning på 4 rätt

Jag har svårt att se favoriten i V4-2 Reveur Sand vinna från ett åttonde spår 1640 meter han borde bli maskinist och kvar på innerspåret så det krävs gardering

Min lillidé så här långt är Bo Eklöf med 9 Outrunner i V4-3 som jag kommer att prova att gå på både på LDn och V4 spelet om det inte tillkommer någon annan info med värmningar osv

I V4-1 krävs det gardering i princip kan man ta alla? Spetshästen kan rinna undan

I V4-2 öppet på förhand då jag tror noll på favoriten 8 Reveur Sand som måste ha tur som en tokig om han ska kunna vinna från stängt spår på korta häcken! Min spetsidé är 3 Effe Roc och kanske det är så enkelt att han rinner undan

I V4 avslutningen är jag inte övertygad om att norsken som Bo Eklöf kör "bara vinner" det vill jag avvakta med att se värmningarna först men det verkar vara svårt att hitta A-hästar och spikar idag och det känns spännande för då spelar vi garanterat om bra pengar

Komplettera gärna om ni har hittat andra lösningar
Tycker väl att Prayer Ås har varit ett löfte och kliver väl ner lite i klass?
Han e ju bara 4år och galopperar rätt ofta så ett osäkert kort.
Cardinal Galax kanske kan överaska? Även Little Max från springspår med hemmabanekusken Micael Melander?

I sista avd tror jag det står mellan 3 K.A.VAT & 11 Anders Slogum samt 15 Norm Dino.

Öppet i första 1,3,5,6,7,8,9,10,11 tror jag mest på Stefan Edin med nr 9 Valnes Chilly?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat