Citat:
Ursprungligen postat av joppe59
Svårt idag igen på förhand vilket höjer spelvärdet då det med all sannolikhet ger bra utdelning på 4 rätt
Jag har svårt att se favoriten i V4-2 Reveur Sand vinna från ett åttonde spår 1640 meter han borde bli maskinist och kvar på innerspåret så det krävs gardering
Min lillidé så här långt är Bo Eklöf med 9 Outrunner i V4-3 som jag kommer att prova att gå på både på LDn och V4 spelet om det inte tillkommer någon annan info med värmningar osv
I V4-1 krävs det gardering i princip kan man ta alla? Spetshästen kan rinna undan
I V4-2 öppet på förhand då jag tror noll på favoriten 8 Reveur Sand som måste ha tur som en tokig om han ska kunna vinna från stängt spår på korta häcken! Min spetsidé är 3 Effe Roc och kanske det är så enkelt att han rinner undan
I V4 avslutningen är jag inte övertygad om att norsken som Bo Eklöf kör "bara vinner" det vill jag avvakta med att se värmningarna först men det verkar vara svårt att hitta A-hästar och spikar idag och det känns spännande för då spelar vi garanterat om bra pengar
Komplettera gärna om ni har hittat andra lösningar
|
Tycker väl att Prayer Ås har varit ett löfte och kliver väl ner lite i klass?
Han e ju bara 4år och galopperar rätt ofta så ett osäkert kort.
Cardinal Galax kanske kan överaska? Även Little Max från springspår med hemmabanekusken Micael Melander?
I sista avd tror jag det står mellan 3 K.A.VAT & 11 Anders Slogum samt 15 Norm Dino.
Öppet i första 1,3,5,6,7,8,9,10,11 tror jag mest på

Stefan Edin med nr 9 Valnes Chilly?