Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-30, 15:41   #13
AA

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Jag ligger bakom ett av de reduceringsprogram där man kan skapa större kuponger och inte skulle ha några problem med såna regler. Trodde det var känt här på forumet.

Jag tycker inte heller att det ska finnas begränsningar, men tydligen räcker det inte med en smiley för att få det att framgå att det var på skämt...
Jo jag vet att du ligger bakom HPT och jag såg din smiley. Jag förstod dock inte riktigt vad som var skoj.
Kanske jag som är trög men vad jag vet kan du hos valfritt ATG-ombud eller på www.atg.se skapa "större" kuponger och då behövs inte ditt program. Om du däremot vill skapa ett reducerat system där du t.ex. fokuserar på vissa utdelningsnivåer och har en viss budget att spela för så kommer det resultera i att du kommer få kuponger som kostar någon eller några kronor. Jag gissar att din applikation löser detta och bygger större kuponger av dom rader som genereras utan att spela oönskade kombinationer samt att dina större kuponger inte spräcker budgeten.

Skit samma. Oavsett vilken fin applikation man nyttjar eller om man spelar enkelrader manuellt minuten innan spelstopp så skall man kunna detta utan att ATG skall behöva bry sig.

/AA
AA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat