Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-01, 11:56   #9
chanix

chanixs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 819

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter en galen sista dag på transfermarknaden sitter man nu och återhämtar sig men jag tror jag hittat ett relativt bra spel i DNB på Fulham till 2.1

Ogiltigt spel-ID: 1142806

Fulham har öppnat bra och det jag hittils sett av West ham har jag verkligen inte blivit imponerad av. Fulham har förvisso tappat en viktig kugge i Dembele men har också fått in Berbatov. Transfern är så pass ny och att Berbatov spelar idag känns inte troligt, men kanske ett inhopp?

West Ham har lånat Caroll från Pool också, men Caroll är en spelartyp som tar tid att spela in i ett lag. Pool fick aldrig till det och Newcastle hade lagt ner mycket tid på Caroll innan han presterade för dem. Många tror att Caroll kommer starta för West Ham direkt i detta derby, men att han inte kommer att sticka ut på något sätt. Fulham är bra på att plocka bort sådana spelare och i detta London-derby tror jag att Fulham drar det längsta strået, DNB för att hantera eventuella okända faktorer som uppkommer tack vare startelvorna och de senaste på transfermarknaden.
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat