Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108
Se där, 8-2 i Hammarbys favör slutade det. Jag hade rätt i att Motala skulle göra mål i alla fall, men mer än så kunde de inte förmå. Totalt utspelade och spelet gick precis under linan.
Vad tror ni om dagens matcher då?
IFK Kungälv - Gripen Trollhättan BK
IFK Motala - Västerås SK
GAIS Bandy - IFK Vänersborg
Örebro SK - Hammarby IF
Jag ska försöka se det hela med lite mer kritiska ögon idag, och då tror jag nog att Västerås 0-4 hcp (@1.70) är ett rätt bra spel, uppbackat med en liten peng även på att det blir oavgjort vid 0-4 hcp (@8.0). Att motala skulle förlora med mindre än 4 mål ser jag som rätt osannolikt, men det skulle glädja mig något enormt om de kunde bjuda upp till kamp.
Jag kommer nog lägga ett spel på Vänersborg (@2.10). Helt enkelt för att de verkade mycket hetare i förra matchen än vad GAIS verkade i sin, de två är väl i övrigt ganska likvärdiga. Men jag har ännu inte tillräcklig koll för att rekommendera någon av följa mig.
Har ni några tankar? Fiskfan hade rätt i det mesta han skrev igår.
|
Hemskt ledsen att jag missade dessa matcher, varit fullt upp sen i fredags och inte haft en sekund vid datorn ... synd....
När cupen väl drar igång har jag folk på plats så vi kanske kan få lite info....
Citat:
Ursprungligen postat av Juret
Vänersborg-Kungälv: över 6.5, 1.85 @ Nordicbet
Hammarby-Västerås: Västerås 0, 2.1 @ Marathon
|
Vad betyder Västerås 0?
Betet över 6,5 fattar jag....