Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-05, 15:33   #1
Soap

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Handbollstips säsongen 12/13

Då har det åter blivit dags för mig att försöka ge något tillbaka till forumet efter en längre tids dvala när det kommer till ev. värdefulla tips. Jag tänkte from denna vecka börja lägga upp handbollstips från en betalservice som jag ger mitt förtroende för säsongen 12/13. Cappern ifråga har jobbat som handbollsjournalist i flera år och har rekat på professionell nivå sedan förra säsongen. Insatserna värderas mellan 1-10U.

Spoiler:
Stats från i våras:

Januari: 11 picks (stake 73), 7 win 4 loss, totalt +14U

Februari: 11 picks (stake 82), 4 win 1 push 6 loss, totalt -22U

Mars: 15 picks (stake 81), 8 win 2 push 5 loss, totalt +18U

April: 12 picks (stake 69), 8 win 4 loss, totalt +18U

Maj: 11 picks (stake 52), 8 win 3 loss, totalt +14U

Totalt 60 picks, stake 357, medelinsats 5.95U.

Det kommer främst rekas de större europeiska ligorna + CL. Vanligtvis blir det 2-4 picks per helg samt ev några på matcher som spelas under veckorna.

Tipsen kommer läggas in i detta sheet samt postas under Service Plays. Vanligtvis kommer utskick från servicen sent på kvällen innan aktuell matchdag och jag ska försöka posta så snart jag lagt mina egna bets.

Ha i åtanke att denna service är relativt ny och inte har något längre trackrecord så om ni väljer att rygga så gör det med måtta. Som ni kan se under spoilern så backade den 22U senast i februari så det kan svänga från månad till månad. De motiveringar (som jag inte kan posta med tipsen då det strider mot Sharps regelverk) jag får på mailen är dock väldigt seriösa och jag har stort förtroende för att tjänsten kommer plussa även denna säsong. Jag hoppas såklart att jag slipper bära hundhuvudet när säsongen summeras ifall någon tar rygg och det går åt skogen...

Senast redigerad av Soap den 2012-10-08 klockan 12:34.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat