Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-05, 14:33   #1
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Handbollstips säsongen 12/13


Då har det åter blivit dags för mig att försöka ge något tillbaka till forumet efter en längre tids dvala när det kommer till ev. värdefulla tips. Jag tänkte from denna vecka börja lägga upp handbollstips från en betalservice som jag ger mitt förtroende för säsongen 12/13. Cappern ifråga har jobbat som handbollsjournalist i flera år och har rekat på professionell nivå sedan förra säsongen. Insatserna värderas mellan 1-10U.

Spoiler:
Stats från i våras:

Januari: 11 picks (stake 73), 7 win 4 loss, totalt +14U

Februari: 11 picks (stake 82), 4 win 1 push 6 loss, totalt -22U

Mars: 15 picks (stake 81), 8 win 2 push 5 loss, totalt +18U

April: 12 picks (stake 69), 8 win 4 loss, totalt +18U

Maj: 11 picks (stake 52), 8 win 3 loss, totalt +14U

Totalt 60 picks, stake 357, medelinsats 5.95U.


Det kommer främst rekas de större europeiska ligorna + CL. Vanligtvis blir det 2-4 picks per helg samt ev några på matcher som spelas under veckorna.

Tipsen kommer läggas in i detta sheet samt postas under Service Plays. Vanligtvis kommer utskick från servicen sent på kvällen innan aktuell matchdag och jag ska försöka posta så snart jag lagt mina egna bets.

Ha i åtanke att denna service är relativt ny och inte har något längre trackrecord så om ni väljer att rygga så gör det med måtta. Som ni kan se under spoilern så backade den 22U senast i februari så det kan svänga från månad till månad. De motiveringar (som jag inte kan posta med tipsen då det strider mot Sharps regelverk) jag får på mailen är dock väldigt seriösa och jag har stort förtroende för att tjänsten kommer plussa även denna säsong. Jag hoppas såklart att jag slipper bära hundhuvudet när säsongen summeras ifall någon tar rygg och det går åt skogen...
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), smak (+2), knasboll (+20), eddieh (+3)

Senast redigerad av Soap den 2012-10-08 klockan 11:34.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 14:41   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Spännande! Kommer att hålla ett öga på detta. Hur mycket har du betalat för tjänsten?

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2012-09-05 klockan 14:50.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 14:48   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 313
Standard

Några tankar om matcherna i tyska ligan ikväll?
cirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 15:00   #4
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Spännande! Kommer att hålla ett öga på detta. Hur mycket har du betalat för tjänsten?
10€ per månad. Vi får väl se om någon annan än mig gör något för att bryta den näst intill totala travdominansen under Service Plays

Citat:
Ursprungligen postat av cirre Visa inlägg
Några tankar om matcherna i tyska ligan ikväll?
Jag kanske bör tillägga att jag själv inte rekar handboll på egen hand, och bara följer när det är större mästerskap på g. Jag uppskattar om ni tar snack inför div matcher i separata trådar.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."

Senast redigerad av Soap den 2012-09-05 klockan 15:02.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 15:05   #5
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
10€ per månad. Vi får väl se om någon annan än mig gör något för att bryta den näst intill totala travdominansen under Service Plays
10€ låter ganska lite för en seriös capper, lite oroväckande men får hoppas att det går bra.

Panikreggade mig på Offsidebet då jag såg att oddsen droppade överallt, hur länge har du spelat där, är den pålitlig?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 15:44   #6
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
10€ låter ganska lite för en seriös capper, lite oroväckande men får hoppas att det går bra.

Panikreggade mig på Offsidebet då jag såg att oddsen droppade överallt, hur länge har du spelat där, är den pålitlig?
Bara spelat där i två veckor tbh. De har inte fått så bra feedback på olika forum, men insatser har inte varit något problem hittills. Framtida uttag kan dock bli ett äventyr... Enligt div folk så blir man limmad på momangen efter att några större bets sitter. Får se hur länge det varar. Kan vara en idé att ställa samma fråga i spelbolagsdelen då det säkerligen är någon annan än mig som har mer att komma med.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 21:05   #7
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

2-0, bra start här på Sharps för tjänsten.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 11:45   #8
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Rättmätig kritik har framförts på att oddsen dyker för snabbt och att bara några få, vanligtvis mindre EU-bookies, har kvar spelbara linor när jag tids nog postat picksen. Den förklaring jag håller som mest trolig är att antingen att de som prenade på tjänsten förra säsongen har höjt insatserna och/eller att det tillkommit många nya prenumeranter under sommaruppehållet. Hur som har även jag som får picksen på stört tidvis haft svårt att hugga godbitarna, speciellt de fredagar man är på jobbet och ska ratta allt via smartphonen.

Det känns dumt att lägga ut picks som väldigt få hinner ta rygg på innan värdet försvinner, så därför väljer jag att lägga jag ner. Jag hoppas någon plussade under september då tjänsten gjorde väldigt bra ifrån sig.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 11:55   #9
 
simb chaplin 1s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 1607

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

Du vill inte avslöja vad denna betalservice heter?
simb chaplin 1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 13:25   #10
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simb chaplin 1 Visa inlägg
Du vill inte avslöja vad denna betalservice heter?
+1 på det. Verkar vara en intressant tjänst. Det känns lite udda med handboll av någon anledning, sådant är kul.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 13:36   #11
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Den har inget namn faktiskt, men PMa mig så kan ni få mailen till han som driver den. Vill inte skriva mailen offentligt pga risken att han stänger av mig från tjänsten ifall det uppdagas (via sökmotoroptimering etc) att jag lagt ut tipsen i forumet.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+50)
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 21:38   #12
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 18
Sharp$: 61
Standard

skulle vara trevligt ifall du Soap eller Jag alt nån annan blev medlem o delade med sig, verkade ju vara riktigt bra de spelen...
Lucarelli99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 06:39   #13
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lucarelli99 Visa inlägg
skulle vara trevligt ifall du Soap eller Jag alt nån annan blev medlem o delade med sig, verkade ju vara riktigt bra de spelen...
du orkade inte scrolla 3 inlägg upp?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 15:24   #14
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
du orkade inte scrolla 3 inlägg upp?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td