Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson
Är spelboken på något sätt en helig bibel som man inte får göra avsteg ifrån?
Om killen (?) har gjort sej en hacka på tripplar tidigare så är väl det upp till honom att fortsätta utan att få skit från folk här på Sharps som tycker sej veta bättre!
Lägg ner!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson
Ursprungligen postat av BlackCobra
ja här går du emot allt vad spelboken heter med tripplar och drar till med 8,7% av kassan på en trippel med oddset 3.40. Man kan inte vinna om man inte satsar Lycka till hur som helst!
Räcker så eller?
Btw. Forumpolis, vem?
|
Ge dig, snacka om att vara en megafjolla som verkligen försöker uppfatta allt negativt om du fortfarande står för dina kommentarer om mitt inlägg. Jag skrev inget direkt negativt.
Han går emot dem generella reglerna som spelboken och den gemene sharpen förespråkar. Dessutom drog jag till med en smiley efter "man kan inte vinna om man inte satsar

" för att visa att jag gillade hans stil att stå ut bland alla andra. Med tanke på hans svar så uppfattade han mitt inlägg rätt.
Givetvis hoppas jag att han lyckas med sitt spelande och kan generera tips till oss andra. Vad har jag att vinna på att det går skit för honom? Är väl bra mycket roligare om vi får en till "djungelhjul" som lägger lite udda spel gentemot resten?
Btw är min dagens trippel:
Silver Stars -6,5 @1.90
Tappara @ 2.10
Guif @ 4.33
Totalodds: 17,27. (jag har personligen delat upp dem i singlar men hade gärna suttit på trippeln nu med Silver Stars är klar, Tappara ligger under med 0-1 och Guif leder med 11-10)