Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Ja det vore ju optimalt.
Fast det var ju inte så jag mena. Men eftersom systemet att boka favoriterna inte fungerade, gav rejäl förlust, till och med så är det väl bara att vända kavajen ut och in och spela dom tänkta lay-objekten.
|
Du har såklart rätt i det och jag var även inne på det själv, körde en kort period med låtsaspengar.
Det som avskräckte mig från hästkapplöpningen är de stora svängningarna i spelkassan och att oddsen svänger otroligt snabbt de sista 10 min innan starten. Vare sig man spelar eller bokar är som vi alla vet helt avgörande att man får ett odds med värde i, då ska man helst även ha en uppfattning om vad som är lägsta spelbara odds
Allt det här tyckte jag var lite klurigt när oddsen kunde gå från 4 -> 2,5 och sedan upp igen på 5 min och jag var inte tillräckligt insatt för att förstå varför
Jag tror säkert man kan gå med vinst både genom att spela och boka bara man har de rätta variablerna, en sån sak som att en häst kanske vinner två lopp irad på platta banor och sedan kommer till en hinderbana kan helt klart spela in..