Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-17, 15:49   #38
Fredrik

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Analys Visa inlägg
Keep it going!

Allt för mycket avfärdas (och hyllas för den delen) genom antaganden och utan tillräckliga belägg.

Verkar något för enkelt för att vara sant är det troligtvis det, men det är alltid skönt för hjärnan när man vet med säkerhet och framför allt förstår varför...

Vad får du för snittodds btw? Jag tycks få strax över 3.20 (med många höga utstick), däremot vet jag inte hur pass sanningsenligt det är. Förstår att de är vanligt med oddsvängningar precis innan spelstopp och BF loggar väl antagligen oddset för samma sekund för just spelstopp...
Jag har faktiskt inte kollat snittoddset, vilket jag nu i efterhand inser att jag borde ha gjort. Det som stör lite i systemet är när det är favoriter som ger 5-6 ggr degen om går och vinner. Då blir det jobbigt för kassan. Samtidigt så tror jag inte att det blir mer lönsamt om man exempelvis bara bokar favoriter som ger från t ex 4,50 och lägre. Svårt att sia om.

Det som är intressant är att när man har gått igenom så pass många lopp, så har det dykt upp idéer på andra spelsystem t ex platsspelet. Har noterat att favoriten väldigt ofta kommer på plats i ett hcp-lopp där det är 12 startande eller färre. Tänkte att jag skulle testa 2-6-systemet på att lägga sådana spel och se hur det faller ut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Analys (+2)
Fredrik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat