Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-20, 12:26   #2
befriamig

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1213
Standard

Jag har tre spel:

Lazio x2 @ 2.07

Lazio kommer med ordinarie trupp och de har börjat bra och bör ha ett bra självförtroende. Tottenham har börjar ligan knackigt (trots seger sist). De saknar även Adebayor, Kaboul, Assou-Ekotto och Parker som alla hade gått in i elvan. Man saknar även Livermore och Gomes (som troligen inte hade spelat). Tycker det är 55 % chans till x2 iaf, sett till förutsättningarna och elvorna.

Hannover DNB @ 2.44

Hannovers troliga elva:
Spoiler:
Zieler – Cherundolo, Haggui, Eggimann, Rausch - Stindl, Andreasen, da Silva Pinto, Huszti - Schlaudraff, Sobiech

Det är samma lag som vann i helgen mot Werder Bremen. Hannover kommer med bästa tillgängliga lag till Holland. Mot Twente (som inte haft förstånd att lägga upp sitt lag på hemsidan än) så anser jag att det är 55/45 till hemmalaget. Tar vi då bort kryssmöjligheten så är 2.44 bra.

Ö2.5 Leverkusen - Metalist @2.00

Leverkusen har 2 av 3 matcher över denna säsongen, och Metalist har 5 av de 6 senaste över. Metalist har även en vana att bjuda på målrika matcher i EL. Att chanserna bedöms som 50/50 i denna drabbningen känns fel. I min bok är det 58/42 till överspelets fördel.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+2), Shell Peppe (+2)
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat