Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-20, 11:09   #1
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Skåneland
Inlägg: 66
Sharp$: 848

Alla spel våren 2013
Stats: 238 - 210 - 39
ROI: 110.23%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Europa League 20/9


En hel del matcher på programmet denna härliga torsdag och det är alltid intressant att se hur lagen ställer upp när det gäller Europa League.

Tre spel lades redan igår kväll.

Det första är Vitora Plzen rak 1 till 1.80. Har dock sjunkit aningen fram till lunch. Plzen fick prova på CL förra året och de har fått en hel del erfarenhet när det gäller spel i Europa. De är väldigt hemmastarka och mot relativt svaga Academica måste de ses med toppchans.

Att komma till San Paolo och ta poäng är ingen enkel historia och även om Napoli lär ställa över ett gäng spelare så är det ett starkt lag de ställer på banan och Napoli -1.25 till 1.89 känns som ett vettigt spel.

Jag spelade emot Stuttgart redan i helgen och de fortsätter att ha stora problem. Ytterligare skador i helgen och ett spel som inte fungerar alls. Steaua Bukarest kanske inte har några större framgångar i Europa de senaste åren men mot ett för närvarande mycket svagt Stuttgart tror jag att poängchansen är god. Spelet blir +1 till 2 gånger pengarna.

Vad har ni mer för goda idéer till dagen?
thesaints är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-20, 11:26   #2
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Älmhult
Inlägg: 46
Sharp$: 1213
Standard

Jag har tre spel:

Lazio x2 @ 2.07

Lazio kommer med ordinarie trupp och de har börjat bra och bör ha ett bra självförtroende. Tottenham har börjar ligan knackigt (trots seger sist). De saknar även Adebayor, Kaboul, Assou-Ekotto och Parker som alla hade gått in i elvan. Man saknar även Livermore och Gomes (som troligen inte hade spelat). Tycker det är 55 % chans till x2 iaf, sett till förutsättningarna och elvorna.

Hannover DNB @ 2.44

Hannovers troliga elva:
Spoiler:
Zieler – Cherundolo, Haggui, Eggimann, Rausch - Stindl, Andreasen, da Silva Pinto, Huszti - Schlaudraff, Sobiech

Det är samma lag som vann i helgen mot Werder Bremen. Hannover kommer med bästa tillgängliga lag till Holland. Mot Twente (som inte haft förstånd att lägga upp sitt lag på hemsidan än) så anser jag att det är 55/45 till hemmalaget. Tar vi då bort kryssmöjligheten så är 2.44 bra.

Ö2.5 Leverkusen - Metalist @2.00

Leverkusen har 2 av 3 matcher över denna säsongen, och Metalist har 5 av de 6 senaste över. Metalist har även en vana att bjuda på målrika matcher i EL. Att chanserna bedöms som 50/50 i denna drabbningen känns fel. I min bok är det 58/42 till överspelets fördel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+2), Shell Peppe (+2)
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-20, 11:57   #3
 
Rojiblancos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Knivsöder
Inlägg: 514
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

E också väldigt inne på Hannover. Dom har har sett ruskigt bra ut senaste tiden.

3.20 lockar också på Marseille borta mot Fenner, som visserligen är sjukt starka hemma.
Men jag har sett ett par av deras senaste matcher och de har sett blekt ut framåt.
Dessutom till denna match finns det en del skador och spelare som Egemen Korkmaz och Dirk Kuyt ser ut att missa matchen medan Milos Krasic som nyligen började att träna med laget igen ser ut att inleda på bänken. Fenerbahce kommer till spel med fyra raka matcher utan förlust (2 segrar och 2 oavgjorda) medan Marseille kommer till spel med nio raka matcher utan förlust (7 segrar och 2 oavgjorda).
Rojiblanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td