Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-21, 09:28   #5
sheriffen78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Första tre avdelningarna känns vid första anblicken svåra ut. Där ommer min streck att spridas. Avslutningen tycker jag dock jag har koll på Just nu iaf...

Avd 4: Chansspikar 6 Perfect Power med Untersteiner. fin häst som testad V75 förr.Kördes då försiktigt efter att inte fått spets. Tror distansen passar denne då den känns rejäl, strecken är lockande.

Avd 5: Ett lättlöst? nordislopp. Känns som tre streck räcker. 1 Raggmunken, 6 Johan Herbjörn & 10 Joker Elden borde räcka då de känns vassare än övriga. Vid vidare gardering ska nog 7 Faxblixten(kuskplus) och långskottet 14 Jenny R.G med.

Avd 6: Min klaraste spik i omgången & Love Force. Går ned i klass, har ju tapats tufft i Sverige ett flertal gånger. Känns som lämpligt motstånd nu, hade det varit en "svensk" häst så had eden nog varit hårdare streckad, ska bli kul att se vad den är streckad på i Norge.

Avd 7: Nästa klaring? 4 Pingus Vang har sett ruggigt fin ut för Flemming. TRor inte Åkes plockar 20 meter på denne. Värst emot kanske är Magnus & Pacific Joy. Men känns som jag sitter tryggt med spik på Flemming.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat