Hey yo!
Ska sätta igång med bettingkarriären igen och vill skapa en speldagbok för att få möjlighet att skriva ner och motivera mina spel innan kupongerna läggs. Dels för att ge mig bättre självdisciplin och minska risken för impulsbetting och dels för att det alltid är bra att analysera sina resonemang efter spelen är avslutade, se om man var någorlunda rätt eller helt fel ute.
Kommer inte bokföra statistik speciellt ordentligt här i tråden men kör en spreadsheet lokalt på datorn så undrar ni något så fråga!
Börjar med
200 units på följande bookies.
PinnacleSports
NordicBet
Betfair
Anledningen till att jag har 200 units är för att jag kör 1U=0,5% av min totala bankrulle. Mina bets varierar mellan 1-10/U per match, jag tycker om att ha den här variationen och möjligheten att välja mellan 1-10U istället för 1-5U. Ett maxbet för mig (10/10U) motsvarar alltså 5% av bankrullens startsaldo.
Håller mig mestadels till fotbollen men kommer köra en del ryggningar från blandade sporter.
Är du sugen på att diskutera spel och utbyta tankar, haffa mig i chatten eller fråga om msn så löser vi det!
Lets go dig som gold!