Tjenare folket!
Bakgrund
Jag, som många andra 24åringar, har tidigare bettat lite då och då som man gör. Har då också haft, precis som många andra, dålig disciplin och ganska vagt analyserat matcherna.
Resultatet.. Ja, ganska precis som för de flesta andra. Många bortspelade hundralappar(

) och någon strövinst emellanåt som gjort att man kände sig duktig och fortsatte spela nästa matchdag.
Jag körde ett 2-6 spreadsheet förra vintern som gick hyfsat.. Jag lärde mig en del men skötte mig inte disciplinerat och blev alldeles för oseriös.
Det är min stora svaghet, att jag inte kan hålla mig på en jämn seriös nivå utan kan lätt bli rastlös och då skiter sig alltid resultatet.
Det är därför jag nu startar en speldagbok.
För att jag då vet att andra kan hålla koll på mina spel och förhoppningsvis kan det trigga mig till att ge lite mer tid åt analyser och en lång, seriös, bettingsejour.
Dags för självrannsakan och nya friska tag m.a.o!
Planen!
Har lastat in 400kr och efter synpunkter på min första idé (1U = 1%, 1-5U ) så kommer jag istället flatbetta 5% av rullen.
Känner jag dock att det är vissa matcher jag vill spela, som jag dock inte är fullt lika säker på, så kommer jag dock kunna gå ner på dessa till 2,5% av rullen.
Kommer för det mesta spela på hockey. Elitserien, Allsvenskan & ev. lite Div.1.
Något spel på Serie A och PL i fotboll kan också slinka in.
Men dåså! Nu känner jag att jag presenterat mig och hoppas att några av er kommer följa mig och komma med positiv och negativ kritik, samt rådgivning om det är något jag funderar på längs vägen!
Lets do this!!