Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-04, 18:21   #27
Froggystyle

Froggystyles avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av probie Visa inlägg
Tycker också matchen känns oviss och svår...LHC ger 3.45 och det känns väl högt tycker jag iaf. NB ger 1.80 på rak Modovinst, och sååå klara favoriter är de inte i mina ögon. Såg matcherna som Modo lirade mot Timrå och luleå och tycker väl inte att stjärnorna fick ut mycket trots att de matcherna egentligen var viktigare än denna. Är stort fan av Foppa men inte var han så lysande i OS direkt.
Nä, chanspeng på LHC får det bli, rak eller ML.
Den låg på 2.10 från början, men har sänkts mycket tack vare att Giacobbo och många andra har spelat just MoDo ikväll.

Till den som fråga om jag räknat ut hcp med 40% av vinsterna osv.:

Nej, givetvis inte. Men LHC ställer Engstrand i mål som stått blott 11 matcher iår, och ett plus till är att Andreas Pihl är TILLBAKA, lika ful som vanligt kommer hamna minst 2 minuter i utvisningsbåset idag, och de kommer smälla i PP.

Tror på -1 till 2.45, men ni andra får naturligtvis avgöra vad som känns rätt för er.

/100%

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat