Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-04, 14:42   #16
 
Froggystyles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Borås
Inlägg: 79
Sharp$: 0
Standard

rygga.com :

Haha sådär ja

wheeler:

Måste kännas i magen också för den som spelar, vilket den gör på mig. jag är fruktansvärt nöjd med 2/3, men hoppas naturligtvis på att nollan är intakt
__________________
StartKassa: 5 000:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 14:51   #17
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Froggystyle Visa inlägg
Kiwid:

Vad hade du räknat med när oddset ligger på 2.45? =)

Klart matchen är oviss, men självklart hoppas och tror jag att firma foppa/Näslund grejjar de här, utan några större problem.

Wheeler:

Står i "Källorna" så det har jag full koll på, såg nu att det inte stod med i Skador där, jag ber om ursäkt! Ännu mer fördel för MoDo.
Hehe, förstår vad du menar.
Men skall jag spela på matchen vill jag har närmare 3 ggr pengarna vilket tecken jag än spelar i denna, då jag inte kan se en "vinnare" i matchen. Normalt brukar man ju kunna se vinnare i de flesta matcherna och sen kollar oddset om det är spelvärt..

Som det varit nu så tycker jag Modo viker ner sig när det gäller och tycker då inte att 2.45 är värt spelet.

De flesta ser bara Foppa och Näslund och tycker att det är ett bra spel, men vad gjorde dom 2 spelarna i matchen vs Timrå?? försörde mer än vad de gjorde nytta. Foppa drar på sig en idiotisk 10 min utv och när de spelar 6 vs 3 med 10-20 sek kvar så åker Näslund offisde och matchen är över..

Men då jag inte spelar på matchen så hoppas jag att ni får in den

Lycka till med era spel ikväll!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 14:53   #18
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Jag skall inte glömma att ge beröm till dina rekar, mkt bra och utförliga, inte mkt som saknas och hoppas din streak håller i sig!!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 15:22   #19
 
Froggystyles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Borås
Inlägg: 79
Sharp$: 0
Standard

Kiwid:

Har tyvärr ingen statistik, men de känns som att i Fjällräven när både Foppa och Näslund spelar, ja då inkasserar man 3 poäng oftast, men kanske bara är en ren känsla och inte alls statistikbaserat.

Såg inte matchen mot Timrå, men de låter onekligen ganska onödigt.

Givetvis hoppas vi på de!

Och tack, sånt värmer, faktiskt.

Bara hoppas på en 3/3.
__________________
StartKassa: 5 000:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 15:27   #20
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Klart tveksam till om det finns värde i Modo -1 @ 2,45. Hur kom du fram till det, visar statistiken att de vinner +40% av alla matcher hemma med fler mål än två eller hur har du gjort?

Rent matematiskt har Modo 2 segrar på nio möten med just LHC.. Hemma totalt har Modo vunnit 12 av 25 den här säsongen. Med dagens förutsättningar kan jag möjligen sträcka mig till att lira Modo -0,5 @ 2,05-2,10 men -1 vet jag verkligen inte om det finns något spelvärde i.

Senast redigerad av Ex Punter den 2010-03-04 klockan 15:43.
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 16:00   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 16
Sharp$: 3
Standard

Tycker också matchen känns oviss och svår...LHC ger 3.45 och det känns väl högt tycker jag iaf. NB ger 1.80 på rak Modovinst, och sååå klara favoriter är de inte i mina ögon. Såg matcherna som Modo lirade mot Timrå och luleå och tycker väl inte att stjärnorna fick ut mycket trots att de matcherna egentligen var viktigare än denna. Är stort fan av Foppa men inte var han så lysande i OS direkt.
Nä, chanspeng på LHC får det bli, rak eller ML.
probie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 16:09   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 3
Standard

Modo känns grymt bra idag!

LHC saknar ju Hlavac, Musse o Zackrisson....TUNGA AVBRÄCK!!
Aulawablen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 16:18   #23
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Aulawablen Visa inlägg
Modo känns grymt bra idag!

LHC saknar ju Hlavac, Musse o Zackrisson....TUNGA AVBRÄCK!!
De saknade dessa spelare senast vs Skellefteå också som är ett bättre lag än Modo, LHC får tillbaka Andreas Phil idag också...
Pontus Petterström saknas också i LHC..
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 16:30   #24
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Jag är iaf sjukt tveksam till att lira -1 i den här fighten. Får inte ihop det matematiskt alls...
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 16:44   #25
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ex Punter Visa inlägg
Jag är iaf sjukt tveksam till att lira -1 i den här fighten. Får inte ihop det matematiskt alls...
Först nu jag fattar att det var spelat hcp som rekats vilket jag tycker är mindre bra, Modo skall vara glada om de vinner. tungt om ni spelar Modo hcp och de vinner med enbart 1 mål...

Återigen lycka till med spelen ikväll!

Jag lirar Frölunda hcp -1 vs Södertälje

samt Skellefteå vs Djurgården 2 dnb 2,30 (Djurgråden har haft det relativt enkelt för Skellefteå samt att de kan avgöra striden om 3e platsen om de vinner ikväll)
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 17:05   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 3
Standard

Även Hlinka saknas.... Jag drar till med ALL IN MODO idag!!

HCP testas me!
Aulawablen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 17:21   #27
 
Froggystyles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Borås
Inlägg: 79
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av probie Visa inlägg
Tycker också matchen känns oviss och svår...LHC ger 3.45 och det känns väl högt tycker jag iaf. NB ger 1.80 på rak Modovinst, och sååå klara favoriter är de inte i mina ögon. Såg matcherna som Modo lirade mot Timrå och luleå och tycker väl inte att stjärnorna fick ut mycket trots att de matcherna egentligen var viktigare än denna. Är stort fan av Foppa men inte var han så lysande i OS direkt.
Nä, chanspeng på LHC får det bli, rak eller ML.
Den låg på 2.10 från början, men har sänkts mycket tack vare att Giacobbo och många andra har spelat just MoDo ikväll.

Till den som fråga om jag räknat ut hcp med 40% av vinsterna osv.:

Nej, givetvis inte. Men LHC ställer Engstrand i mål som stått blott 11 matcher iår, och ett plus till är att Andreas Pihl är TILLBAKA, lika ful som vanligt kommer hamna minst 2 minuter i utvisningsbåset idag, och de kommer smälla i PP.

Tror på -1 till 2.45, men ni andra får naturligtvis avgöra vad som känns rätt för er.





/100%
__________________
StartKassa: 5 000:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 17:40   #28
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Ytterligare ett tungt avbräck för LHC är att Hlinka INTE spelar ikväll!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 19:23   #29
 
Froggystyles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Borås
Inlägg: 79
Sharp$: 0
Standard

4-0
__________________
StartKassa: 5 000:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 19:43   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 3
Standard

all in känns hemma =)

såååå väntat!
Aulawablen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td