Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-29, 00:08   #4
Drvic

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 719
Standard

Håller med.

Jag köpte deras produkt Sportz när jag var ny, grön, naiv och dum, och försökte följa tipsen ett tag. De ska ha en eloge för att de alltid uppdaterar sin sida med dagliga tips, och inte kör med en massa fulingar i form av att man måste betala nya summor allt eftersom. Sen att de försöker sälja på en nya produkter hela tiden är en annan femma. Men vad gäller Sportz såkKöpt är köpt, du har tipsen på "livstid". Synd då att deras tips inte är något att ha.

Räknar man ihop statsen på deras officiella historik på Sportz blir det fina summor över åren - räknade själv ut att om jag startat med en kassa på 10 000 kr 2008 och konsekvent följt deras tips hade jag varit miljonär idag. Det säger sig självt att ingen lär bli miljonär på att spela dubblar med favoriter (av typen "Man U-Real Madrid i en dubbel") dag in och dag ut så som deras tips ser ut. När jag försökt tracka dem i perioder för att få svart på vitt har jag som man kan förvänta sig alltid hamnat klart sämre än deras egna bokföring (trots bättre odds), jag har märkt att det oftast beror på att de "glömmer" bokföra ett och annat förlustsspel...av vilken man kanske kan sluta sig till varför deras officiella track är så fin som den är och att den också inte är den pålitligaste...

Senast redigerad av Drvic den 2012-09-29 klockan 00:35.
Drvic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat