Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-28, 10:28   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 93
Sharp$: 2412
Standard

VARNING INZIDEINFO


--------------------------------------------------------------------------------

Många känner säkert till fotbollspengar som släpptes av Inzideinfo. Sedan dess har de lanserat sportz.se, Digitala inkomstmöjligheter och nu har de även släppt http://www.inzideinfo.com/pei/

VARNING! De här är amatörer som enbart vill tjäna pengar på produkter. De menar att du kan tjäna 5-30 k per månad genom att följa deras tips på sportz. Glöm det. Du ska vara glad om du tjänar 100 spänn för tipsen är så jäkla kassa!!

Och till varje prosukt de släpper så säger de att man för sån liten peng som en 300 spänn i månaden kan inbringa 20-30 lakan! Också helt fel.

De lovar dessutom uppdtaeringar med nya material men det händer ingenting. Istället för att ta tillvara på de gamla prosukter så bara spottar de ut nya.

Så gör mig en tjänst, sprid detta till alla och ser till att dessa bluffmakare inte får in en enda spänn på sin skit de försöker kränga på människor där ute!
travinsider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 10:35   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 48
Sharp$: 996
Standard

Jag är också en av de som har blivit blåst av dem. Känns riktigt trist när de hela tiden mejlar ut sina nya idéer. Tipsen som de har är bland de sämsta jag varit med om, men på hemsidan låter det naturligtvis annorlunda.
Fredrik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 10:48   #3
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Jag gillar hans videor på tuben... Tycker han känns som en riktig helylle-kis!

MEN HUR FAN KAN MAN GÅ PÅ NÅGOT SÅNT DÄR?

Vad är det med svennementalitet och oförmåga att tänka kritiskt?
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 23:08   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 719
Standard

Håller med.

Jag köpte deras produkt Sportz när jag var ny, grön, naiv och dum, och försökte följa tipsen ett tag. De ska ha en eloge för att de alltid uppdaterar sin sida med dagliga tips, och inte kör med en massa fulingar i form av att man måste betala nya summor allt eftersom. Sen att de försöker sälja på en nya produkter hela tiden är en annan femma. Men vad gäller Sportz såkKöpt är köpt, du har tipsen på "livstid". Synd då att deras tips inte är något att ha.

Räknar man ihop statsen på deras officiella historik på Sportz blir det fina summor över åren - räknade själv ut att om jag startat med en kassa på 10 000 kr 2008 och konsekvent följt deras tips hade jag varit miljonär idag. Det säger sig självt att ingen lär bli miljonär på att spela dubblar med favoriter (av typen "Man U-Real Madrid i en dubbel") dag in och dag ut så som deras tips ser ut. När jag försökt tracka dem i perioder för att få svart på vitt har jag som man kan förvänta sig alltid hamnat klart sämre än deras egna bokföring (trots bättre odds), jag har märkt att det oftast beror på att de "glömmer" bokföra ett och annat förlustsspel...av vilken man kanske kan sluta sig till varför deras officiella track är så fin som den är och att den också inte är den pålitligaste...

Senast redigerad av Drvic den 2012-09-28 klockan 23:35.
Drvic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-01, 15:52   #5
 
nolimits avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 19
Standard

Vet i fan hur ni som skrivit i detta inlägg tänker....
Jag är själv betalande medlem både på Fotbollspengar och Inzideinfo PEI.

1: Travinsider
Du har ingen som helst aning vad detta med PEI är för något, ändå har du din åsikt bestämd o klar.
Vet och har kontakt med flera PEI medlemmar, vi är extremt nöjda med denna produkt.
Travinsider, visa dina fantastiska kunskaper om trav istället för att uttala dig om sådant som du inte fattar ett dugg om!

2: Fredrik
Följer du verkligen speltipsen??Verkar inte så...

3 Drvic
Man Utd-Real Madrid i dubbel, favoritspel som detta är extremt ovant.
Oddsen på speltipsen ligger bra till, så varför sprida lögner???

Företräder inte bolaget i fråga, men det här forumet ska väl hålla en seriös nivå - är inte tanken. Sluta gissa och sluta sprida rena lögner.

/PA
nolimit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-01, 16:11   #6
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nolimit Visa inlägg
Vet i fan hur ni som skrivit i detta inlägg tänker....
Jag är själv betalande medlem både på Fotbollspengar och Inzideinfo PEI.

1: Travinsider
Du har ingen som helst aning vad detta med PEI är för något, ändå har du din åsikt bestämd o klar.
Vet och har kontakt med flera PEI medlemmar, vi är extremt nöjda med denna produkt.
Travinsider, visa dina fantastiska kunskaper om trav istället för att uttala dig om sådant som du inte fattar ett dugg om!

2: Fredrik
Följer du verkligen speltipsen??Verkar inte så...

3 Drvic
Man Utd-Real Madrid i dubbel, favoritspel som detta är extremt ovant.
Oddsen på speltipsen ligger bra till, så varför sprida lögner???

Företräder inte bolaget i fråga, men det här forumet ska väl hålla en seriös nivå - är inte tanken. Sluta gissa och sluta sprida rena lögner.

/PA

Välkommen till forumet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+3)
marling är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-01, 16:47   #7
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 93
Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nolimit Visa inlägg
Vet i fan hur ni som skrivit i detta inlägg tänker....
Jag är själv betalande medlem både på Fotbollspengar och Inzideinfo PEI.

1: Travinsider
Du har ingen som helst aning vad detta med PEI är för något, ändå har du din åsikt bestämd o klar.
Vet och har kontakt med flera PEI medlemmar, vi är extremt nöjda med denna produkt.
Travinsider, visa dina fantastiska kunskaper om trav istället för att uttala dig om sådant som du inte fattar ett dugg om!

2: Fredrik
Följer du verkligen speltipsen??Verkar inte så...

3 Drvic
Man Utd-Real Madrid i dubbel, favoritspel som detta är extremt ovant.
Oddsen på speltipsen ligger bra till, så varför sprida lögner???

Företräder inte bolaget i fråga, men det här forumet ska väl hålla en seriös nivå - är inte tanken. Sluta gissa och sluta sprida rena lögner.

/PA

Oj, oj , oj! Lille vän. Du har verkligen ingen aning om vad du pratar om.

Jag har varit med lem på sportz tidigare och du säger att lågoddsare är ovanligt. Det är mer regel än undantag men visst, du vet ju bäst.

Och egentligen, vad har mitt namn med mina kunskaper och göra? Och skulle inte det här forumet vara seriöst för att man försöker hjälpa andra att inte betalöa för något de kan vara utan? Det är väl seriöst om nåt!

Men visst. Är det 1 av 100 som är nöjda så måste det ju vara så att 99 har fel. att jag som är så korkad inte tänkt på det.

Näe, nu lägger vi ner den här diskussion. Finns bättre saker att ödsla sin tid med.
travinsider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-16, 21:42   #8
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 93
Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nolimit Visa inlägg
Vet i fan hur ni som skrivit i detta inlägg tänker....
Jag är själv betalande medlem både på Fotbollspengar och Inzideinfo PEI.

1: Travinsider
Du har ingen som helst aning vad detta med PEI är för något, ändå har du din åsikt bestämd o klar.
Vet och har kontakt med flera PEI medlemmar, vi är extremt nöjda med denna produkt.
Travinsider, visa dina fantastiska kunskaper om trav istället för att uttala dig om sådant som du inte fattar ett dugg om!

2: Fredrik
Följer du verkligen speltipsen??Verkar inte så...

3 Drvic
Man Utd-Real Madrid i dubbel, favoritspel som detta är extremt ovant.
Oddsen på speltipsen ligger bra till, så varför sprida lögner???

Företräder inte bolaget i fråga, men det här forumet ska väl hålla en seriös nivå - är inte tanken. Sluta gissa och sluta sprida rena lögner.

/PA


Dagens skörd:


”SöndagsDubbeln I”, spela 1 poäng på kombinationen Barcelona-Valencia(båda Spanien) odds 1.82 (Betfair)

”SöndagsDubbeln II”, spela 1 poäng på kombinationen Napoli(Italien)-Benfica B(Portugal, andra ligan) odds 1.96 (Betfair)

Och det är såhär det brukar se ut. Hur kan du bara påstå att du kan tjäna. Men om du är nöjd så är det väl bara att gratulera men nu ger jag upp denna skit.

//Travinsider

P.S. Snälla hoppa inte på mig om att jag själv skulle vara någon PRO. har jag aldrig påstått D.S.
travinsider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 08:56   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lånar denna gammla tråd.

Är det någon som har fotbollspengar 5.0 som kan dela med sig av eländet?
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td