Ämne: uppsnack v75
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-04, 19:47   #1
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 937
Standard

uppsnack v75

har hittat två riktigt starka spikar och två troliga lås. Har även funnit några fräcka drag som ger mig stora pengar.

avd1. Calvados Crane gör alltid riktigt bra lopp i ledningen och har sätt allmänt uppåt ut på slutet. Han växer flera klasser i spets och man vill prova en bit och trodde på ganska fin segerchans om det skulle gå. Quality Control är kapabel och tål jobb, eftersom Convington ås inte har visat sitt rätta jag på ett tag så tror jag nog att Jorma kan få loppet. Jag har lite feeling på Jorma och ekipaget är väldigt streckvärd i dagsläget.

avd2. Halsta Lotus har en lämplig uppgift och här tycker jag att han ska vinna. Spik och bläddra...

avd3. Vidöppet om inte GH Nemo hittar till plankan först? Monster Drive har varit ute mot den yttersta eliten på slutet och trots spåret måste väl Åke ladda frammåt. Vettig chans om inte vingel. Throustworty ås är vråålspeedig och från detta läge bör man räknas tidigt. I wont dance vill till spets men Erik lär nog inte ladda allt eftersom hästen går bra bakifrån också, dock bara en av flera. Womanizer har jag sätt vid några tillfällen och hästen ger ofta ett fränt intryck. Från spåret tror jag säkerligen att man är med där framme. Youpie får agera skräll, har varit ganska fin på slutet och har fint läge, med klaff och tempo kan skrällen vara ett faktum.

avd4. i detta lopp tycker jag två sticker ut och jag väljer dock att låsa. Molle CD är väldigt kvick från start och här tror jag att kajan tidigt sitter i spets, blir "molle" inte för het så bör segerchansen vara god. Dödens vann senast och övertygade stort. Masse Palema är obesegrad i år och ger ett rejält intryck. Kommer att tjäna fina pengar i framtiden.

avd5. Lipstick Broline var ute mot tuffa hästar senast och har en vettig uppgift här. Spets och släpp, speedig! Baronessa Boko har perfekt läge och Erik behöver inte ladda för fullt, mycket tyder på att han kommer att få överta ledningen relativt tidigt. Leder länge! Shemensbidness gick en rejäl repa i spåren senast, toppform, får nog ett ganska fint lopp, pass upp! Flowerstarter är en rejäl dam som kanske avancerar tidigt? eller måste nog avancera tidigt men frågan är vad det kostar?

avd6. Steve Fourty har vunnit väldigt lätt på slutet och är tidig. Sweeping Candy är härdad i v75. Fint smygläge och given på lappen. Forture Love kommer från formstall och var väldigt fin i finalen. Med klaff! Exotic sund har en speed av guds nåde. Hade svårt läge senast lik som nu men var duktig gångerna innan. Med klaff kan man blanda sig i striden.

avd7. Så bra som Stormysky var senast från spår 8 så bör det vara toppchans nu. Stormtrivs i ledningen och mycket talar för att ekipaget når dit nu. Andra segern ligger inom räckhåll. Spik!

avd1. 6-10
avd2. 13 Hallsta Lotus
avd3. 1-3-4-5-7-8
avd4. 1-3
avd5. 3-6-8-14
avd6. 5-9-10-12
avd7. 4 Stormysky
= 192 kr

God tur!

Gjorde mitt system tidigt nu pga av en weekend resa med frugan

Senast redigerad av Klanke den 2012-10-04 klockan 19:50.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat