Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-04, 18:47   #1
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

uppsnack v75


har hittat två riktigt starka spikar och två troliga lås. Har även funnit några fräcka drag som ger mig stora pengar.


avd1. Calvados Crane gör alltid riktigt bra lopp i ledningen och har sätt allmänt uppåt ut på slutet. Han växer flera klasser i spets och man vill prova en bit och trodde på ganska fin segerchans om det skulle gå. Quality Control är kapabel och tål jobb, eftersom Convington ås inte har visat sitt rätta jag på ett tag så tror jag nog att Jorma kan få loppet. Jag har lite feeling på Jorma och ekipaget är väldigt streckvärd i dagsläget.


avd2. Halsta Lotus har en lämplig uppgift och här tycker jag att han ska vinna. Spik och bläddra...


avd3. Vidöppet om inte GH Nemo hittar till plankan först? Monster Drive har varit ute mot den yttersta eliten på slutet och trots spåret måste väl Åke ladda frammåt. Vettig chans om inte vingel. Throustworty ås är vråålspeedig och från detta läge bör man räknas tidigt. I wont dance vill till spets men Erik lär nog inte ladda allt eftersom hästen går bra bakifrån också, dock bara en av flera. Womanizer har jag sätt vid några tillfällen och hästen ger ofta ett fränt intryck. Från spåret tror jag säkerligen att man är med där framme. Youpie får agera skräll, har varit ganska fin på slutet och har fint läge, med klaff och tempo kan skrällen vara ett faktum.





avd4. i detta lopp tycker jag två sticker ut och jag väljer dock att låsa. Molle CD är väldigt kvick från start och här tror jag att kajan tidigt sitter i spets, blir "molle" inte för het så bör segerchansen vara god. Dödens vann senast och övertygade stort. Masse Palema är obesegrad i år och ger ett rejält intryck. Kommer att tjäna fina pengar i framtiden.





avd5. Lipstick Broline var ute mot tuffa hästar senast och har en vettig uppgift här. Spets och släpp, speedig! Baronessa Boko har perfekt läge och Erik behöver inte ladda för fullt, mycket tyder på att han kommer att få överta ledningen relativt tidigt. Leder länge! Shemensbidness gick en rejäl repa i spåren senast, toppform, får nog ett ganska fint lopp, pass upp! Flowerstarter är en rejäl dam som kanske avancerar tidigt? eller måste nog avancera tidigt men frågan är vad det kostar?




avd6. Steve Fourty har vunnit väldigt lätt på slutet och är tidig. Sweeping Candy är härdad i v75. Fint smygläge och given på lappen. Forture Love kommer från formstall och var väldigt fin i finalen. Med klaff! Exotic sund har en speed av guds nåde. Hade svårt läge senast lik som nu men var duktig gångerna innan. Med klaff kan man blanda sig i striden.




avd7. Så bra som Stormysky var senast från spår 8 så bör det vara toppchans nu. Stormtrivs i ledningen och mycket talar för att ekipaget når dit nu. Andra segern ligger inom räckhåll. Spik!




avd1. 6-10
avd2. 13 Hallsta Lotus
avd3. 1-3-4-5-7-8
avd4. 1-3
avd5. 3-6-8-14
avd6. 5-9-10-12
avd7. 4 Stormysky
= 192 kr



God tur!

Gjorde mitt system tidigt nu pga av en weekend resa med frugan

Senast redigerad av Klanke den 2012-10-04 klockan 18:50.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 09:16   #2
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Håller med dig i mångt och mycket. Har Calvados vart allmänt uppåt på slutet?.Var inte speciellt bra efter vila senast och usel innan. Säkert bättre nu men törs nog inte spika jag heller.

Annars är läget guld för hästen. Hagmyren har Sveriges kortaste upplopp bland 1000m banorna så spets är ofta det som gäller. De invändiga spåren bakom bilen är lite missgynnade och behöver vara rejält startsnabba för att inte bli över.

Andra tror jag Hallsta förmodligen sänder fram mot dödens direkt annars hinner han inte fram på det korta upploppet. Tycker att det är lite garderingsläge.
.
Guld ser ut att kunna bli en rejäl körning om spets. Hittar I wont till spets tror jag loppet är över.

Fjärde kan vara lite kul då jag ser en viss risk att Molle kan bli instängd.Charles Boko såg fin ut på Sundbyholm. Tror att han kan öppna skapligt så det får bli förstastrecket.


Flowstarter är väl klart bäst i 5e men 20m på kort distans,mycket hästar i vägen och kort upplopp,nja. Tror nog att segraren finns på främre volten.

Håller med dig i 6e men tar nog med Digital Hard drive som var bra efter vila och är riktigt snabb ut. Möjligt att han tar spets och då är det hästen att slå. Streckar nog även Package Deal förutom de du nämnde.

I 7e känns det dumt att gå emot Stormysky men jag är svag för Burning Line Gral så det blir en onödig dubbling.

Edit: Burning struken så det blir en spik i sista. Hallsta känns lite som Pato i Onsdags. Spikar man förlorar han. Garderar man gör man det med fel häst eller så vinner han med 100 som han ska göra.. Känns som en eller väldigt många. Alla verkar spika. I nuläget nästan ensam på strecken. Känns inbjudande att slösa bort en 8-10 streck

Senast redigerad av draken den 2012-10-05 klockan 09:42.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 12:10   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Calvados gick nedåt 1.11 sista 800 senast från fjärde utvändigt går inte att ta så mycket om det redan går fort där framme. Peter lovar att gasa och han ska rycka alla skorna om banan tillåter.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 13:33   #4
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Låter bra. Då spikar jag utan att tveka. Litar på dig.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td