Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-04, 20:47   #129
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10 Visa inlägg
Vad tycker du om Radwanska & Tipsarevic imorgon?
Finns även Kerber - Sharapova, intressant match.
Bra frågor. Killarna har jag inte sett alltför mycket av förrutom några gem idag från Gasquets match.

Radwanska tycker jag ska vara favorit. Såg Na Li vs Shuai Peng och det var med blotta förskräckelsen Na Li kom undan med sitt dåliga servande. Låg under med 3-5 i avgörande set och lyckades vända och vinna tiebreaket senare! Tror det bli väldigt svårt att ladda om för Radwanska tills imorrn.

OJ! Ser nu att Radwanska står i 2.48 på pinnen! 1.613 på +1,5 set känns väldigt bra! Na Li har vunnit de två senaste väldigt enkelt ser jag nu men jag väljer att se det som värdeökande då marknaden borde ta stor hänsyn till just dessa två matcher och inte hur Na Lis match såg ut idag och de problem hon hade.

Kerber såg jag lite av med idag och det känns oanalyserat som att överspelet ligger närmast till hands där. Kerber var ojämn och jag favoriserar Sharapova. Linan ligger ändå på ganska höga 22 gem så inget spel där.