Ämne: uppsnack v75
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-05, 10:16   #2
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8029
Standard

Håller med dig i mångt och mycket. Har Calvados vart allmänt uppåt på slutet?.Var inte speciellt bra efter vila senast och usel innan. Säkert bättre nu men törs nog inte spika jag heller.

Annars är läget guld för hästen. Hagmyren har Sveriges kortaste upplopp bland 1000m banorna så spets är ofta det som gäller. De invändiga spåren bakom bilen är lite missgynnade och behöver vara rejält startsnabba för att inte bli över.

Andra tror jag Hallsta förmodligen sänder fram mot dödens direkt annars hinner han inte fram på det korta upploppet. Tycker att det är lite garderingsläge.
.
Guld ser ut att kunna bli en rejäl körning om spets. Hittar I wont till spets tror jag loppet är över.

Fjärde kan vara lite kul då jag ser en viss risk att Molle kan bli instängd.Charles Boko såg fin ut på Sundbyholm. Tror att han kan öppna skapligt så det får bli förstastrecket.

Flowstarter är väl klart bäst i 5e men 20m på kort distans,mycket hästar i vägen och kort upplopp,nja. Tror nog att segraren finns på främre volten.

Håller med dig i 6e men tar nog med Digital Hard drive som var bra efter vila och är riktigt snabb ut. Möjligt att han tar spets och då är det hästen att slå. Streckar nog även Package Deal förutom de du nämnde.

I 7e känns det dumt att gå emot Stormysky men jag är svag för Burning Line Gral så det blir en onödig dubbling.

Edit: Burning struken så det blir en spik i sista. Hallsta känns lite som Pato i Onsdags. Spikar man förlorar han. Garderar man gör man det med fel häst eller så vinner han med 100 som han ska göra.. Känns som en eller väldigt många. Alla verkar spika. I nuläget nästan ensam på strecken. Känns inbjudande att slösa bort en 8-10 streck

Senast redigerad av draken den 2012-10-05 klockan 10:42.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat