Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-10, 22:50   #1
AbbeAce

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

UppSnack V75 ÅBY 13/10

Åby med dubbel openstrech!! Men det är en bra omg tycker jag,med fina hästar. Sen är det det här med att ta ut spiken,man vill ju bara inta ta för stora favoriter. Denna omg blir nog SebbeK störst,och det är väl inte fel,men jag får en skum känsla kanske bara för att det är Åby. Men kan han förlora eller det bara att banka ner spiken??

Lite tankar:
Första avd såg först givet ut men distansen gör det intressant och öppet ut. Aristocat klar fav 58% iss Callerber och Quicksilver mot spets tror jag sen släpp till Åke om han inte tar den direkt. Man måste kolla in bakhästarna som kan göra en hel del själva ,men vem går först?Då blir någon framdragen som kan bil farlig till slut.Roligt drag hade jag tyckt att Pasific Joy är om han kan hitta rätt rygg.
Andra By Air knapp fav som gjorde ett bra lopp sist men tyckte att han stumna lite,Västerbro Prestige Var stenklar sist och går även bakifrån, Gunness Trot klart gynnad av os, Stien Daylight borde stå på tur.
Tredje Som sagt vinner bara Sebbe eller? Just nu så är han "bara" en utg för mig. Varför? Fav med sämsta spår är ingen höjdare vem det än är.....
Fjärde Kortlopp volt:Puh vilket getingbo. Här ska kollas statistik Speed analysen får hjälpa mig.Tror att man får måla på rätt bra här.
Femte Lärlings SM:Power MS är fav med Kenneth H. men bakom är det tätt. Gillar Jitanes med Johan U,som han kom sist inte långt borta, nu då? Absolut de bästa kuskarna just nu. Kanske räcker med de?
DD1 Har jag hittat en os vinnare tror jag. Viola Silas i all ära men jag tycker inte att hon har impat direkt även om hon har mött tufft motsånd och går ner i klass nu tycker jag. Även om här är klass som Braås Palema & Global Midnight så har jag fått feeling för Victoria Fame....
Sista Inte mycket lättare men Perfect Toll ser vass ut Truculent har spåret. Skrällen Conchita Exclusive kanske.

Nu till lopparkivet ett par dar

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-10-10 klockan 22:55.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat