Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-11, 22:48   #56
dellan

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Homff Visa inlägg
Härligt, trodde du hade försvunnit

Vad tror du om Vita Hästens nyförvärv av Detroit spelaren Jonathan Ericsson? Vad tror du om Vita Hästens ekonomi jag vet att de får Ericsson gratis men de har väl en skuld på över 3 miljoner kronor? Hur ska de kunna lösa detta? Borde väl åka i kk efter denna säsong? Vad kan rädda dem? Eller tänker jag i fel banor
Well, jag vet inte så mycket om Vita Hästens situation så kan inte uttala mig om det. Men att få in Jonathan Ericsson är väl en jävla bra värvning, det är dock inte klubben som kommer betala försäkringen utan det är vad jag hört utomstående finansiärer. Så deras ekonomi bör inte försämras på något sätt, snarare tvärtom då man förmodligen kommer ha full hus på sina matcher. Är dock inte övertygad om att Vita Hästen kommer bli så mycket bättre med Ericsson då han är mer av en defensiv back. Han kommer ju knappast briljera i offensiven eller liknande men självklart kommer han att vara otroligt värdefull i försvarsspelet och speciellt i Boxplay.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat