Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-24, 15:43   #46
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av limeburn Visa inlägg
Snyggt spelat, mer än 10u plus idag bara ett mål ifrån på de tre missade X2-spelen, lite surt
Ahh det var lite surt, tre st x2missade på ett mål och vallentuna släppte in 4-4 19.58, så det hade kunnat vara bättre men det är bara att kriga vidare!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-25, 18:18   #47
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Kollade precis igenom morgondagens utbud och blev smått besviken, inte allt för många intressanta spel. Kommer gå igenom samtliga matcher mer grundligt senare ikväll så lägger jag upp mina tips för er som är intresserade!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-25, 18:29   #48
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 45
Sharp$: 580

Elitserien 2012/2013
Stats: 44 - 28 - 0
ROI: 123.13%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Kollade precis igenom morgondagens utbud och blev smått besviken, inte allt för många intressanta spel. Kommer gå igenom samtliga matcher mer grundligt senare ikväll så lägger jag upp mina tips för er som är intresserade!
Hej!
Kul speldagbok, och kul med en blogg också.
Upptäckte dessvärre ett lite mindre fel på eran blogg, klickade på länken för att komma till ditt spreadsheet, men det verkar vara fellänkat, eftersom jag kommer till mitt eget spreadsheet, inte så att det är länkat till mig eget, utan mer någon sorts defaultgrej så att om man är inloggad här på sharps kommer man till sitt eget spreadsheet när man klickar på din länk.
Hoppas det framkom vad jag menade, annars får jag väl ta det igen!
WhyNot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-25, 20:09   #49
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WhyNot Visa inlägg
Hej!
Kul speldagbok, och kul med en blogg också.
Upptäckte dessvärre ett lite mindre fel på eran blogg, klickade på länken för att komma till ditt spreadsheet, men det verkar vara fellänkat, eftersom jag kommer till mitt eget spreadsheet, inte så att det är länkat till mig eget, utan mer någon sorts defaultgrej så att om man är inloggad här på sharps kommer man till sitt eget spreadsheet när man klickar på din länk.
Hoppas det framkom vad jag menade, annars får jag väl ta det igen!
Menar du sdpicks.wordpress.com eller, verkar funka för mig. Dock så är bloggen lite inaktiv, kommer igång bättre under oktober månad igen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-25, 20:29   #50
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 45
Sharp$: 580

Elitserien 2012/2013
Stats: 44 - 28 - 0
ROI: 123.13%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Menar du sdpicks.wordpress.com eller, verkar funka för mig. Dock så är bloggen lite inaktiv, kommer igång bättre under oktober månad igen.
Precis!

Nåja, kanske bara var för mig det strulade då!
WhyNot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-30, 13:46   #51
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Har inte tid att skriva något om matcherna idag men har iaf lagt in mina spel i sheetet, BOL!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Madrid (+5)
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 17:54   #52
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Kommer med ett spel väldigt sent, spelstopp om 7 minuter. Nybro x2 till 1.86 på Unibet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 13:36   #53
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 18
Sharp$: 61
Standard

dagens matcher ?? tankar ?
Lucarelli99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-07, 15:06   #54
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Har tyvärr varit lite frånvarande nu sista två omgångarna då jag haft en del jobb att stå i men kommer börja som vanligt igen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-07, 18:25   #55
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 170
Sharp$: 735

Div 1 13/14
Stats: 8 - 4 - 0
ROI: 154.44%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Har tyvärr varit lite frånvarande nu sista två omgångarna då jag haft en del jobb att stå i men kommer börja som vanligt igen!
Härligt, trodde du hade försvunnit

Vad tror du om Vita Hästens nyförvärv av Detroit spelaren Jonathan Ericsson? Vad tror du om Vita Hästens ekonomi jag vet att de får Ericsson gratis men de har väl en skuld på över 3 miljoner kronor? Hur ska de kunna lösa detta? Borde väl åka i kk efter denna säsong? Vad kan rädda dem? Eller tänker jag i fel banor
Homff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 21:48   #56
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Homff Visa inlägg
Härligt, trodde du hade försvunnit

Vad tror du om Vita Hästens nyförvärv av Detroit spelaren Jonathan Ericsson? Vad tror du om Vita Hästens ekonomi jag vet att de får Ericsson gratis men de har väl en skuld på över 3 miljoner kronor? Hur ska de kunna lösa detta? Borde väl åka i kk efter denna säsong? Vad kan rädda dem? Eller tänker jag i fel banor
Well, jag vet inte så mycket om Vita Hästens situation så kan inte uttala mig om det. Men att få in Jonathan Ericsson är väl en jävla bra värvning, det är dock inte klubben som kommer betala försäkringen utan det är vad jag hört utomstående finansiärer. Så deras ekonomi bör inte försämras på något sätt, snarare tvärtom då man förmodligen kommer ha full hus på sina matcher. Är dock inte övertygad om att Vita Hästen kommer bli så mycket bättre med Ericsson då han är mer av en defensiv back. Han kommer ju knappast briljera i offensiven eller liknande men självklart kommer han att vara otroligt värdefull i försvarsspelet och speciellt i Boxplay.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-14, 02:15   #57
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Har tre spel uppe i sheetet, ska försöka skriva ihop lite info! Västervik är dagens bästa spel, Arboga är en förening i kris!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
flip-flop (+5), grejmo (+5)
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-14, 10:00   #58
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Har tre spel uppe i sheetet, ska försöka skriva ihop lite info! Västervik är dagens bästa spel, Arboga är en förening i kris!
Tack! Liten heads up; du har skrivit vimmerby istället för västervik i sheetet..!
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-14, 10:23   #59
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Jag anar ett litet agg emot Arboga, vad hände egentligen i Sparbanken Arena?


Nejdå, skämt åsido. Ser att dom tagit ett par oväntade segrar när du spelat emot dom. Inväntar info om dagsläget, som alltid uppskattat!

Lycka till!
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-14, 14:00   #60
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slapshot Visa inlägg
Jag anar ett litet agg emot Arboga, vad hände egentligen i Sparbanken Arena?


Nejdå, skämt åsido. Ser att dom tagit ett par oväntade segrar när du spelat emot dom. Inväntar info om dagsläget, som alltid uppskattat!

Lycka till!
HAHA, agg och agg vet jag inte. När jag flyttade dit så dog motivationen helt enkelt, det känns som att tränaren dödar den om jag ska vara ärlig. En otroligt udda tränare från Lettland. Jag var den första som lämnade, dagen efter lämnade snubben jag delade lägenhet med. Två veckor senare drog spelaren jag drog dit med, då plockade dem in Albin Wikström från Skellefteå J20, han lirade bara en match innan han drog. Sedan har två spelare till lämnat, vad jag vet så är tränaren anledningen till att samtliga spelare har lämnat.

http://div1hockey.se/2012/10/annu-en...lamnar-arboga/

Arboga har en bra femma som är riktigt bra, om dem inte presterar kan dem förlora mot vilket lag som helst. Satt å räknade lite för några dagar sedan och dem fyra som tillhör första femman (femte är lite oklar) har gjort 54 av 79 poäng.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+2)
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td