Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting
Visst kortglad domare men finns ett stort problem har. Matchen spelas pa
Olimpiyskiy stadion Luzhniki (Moskva) dar laget Spartak Moskva spelasr sina matcher och dar e artificial pitch. Sett ratt manga matcher med Spartak och aven Ryssland nar de spelat dar och det tacklas fan nastan ingeting. Kan bero lite pa att arenan e ratt stor plus artificial pitch, om du kollar statistik sa ser du att det sallan blir mer an 2,3 kort pa denna arenan. Sag i helgen storsta hatderby i Ryssland Spartak Moskva- CSKA pa denna arena och det blev bara 3 kort. Sen finns det dock lite positiva nyheter ang din bet da prognosen sager att det vantas regn inom nagra timmar i Moskva. Regn,kortglad domare, matchen som tillsammans med returen i Portugal avgor vem som gAr till VM talar givetvis for ditt spel och vi vet alla hur Pepe spelar. Funderar sjalv fortfarande om jag ska lira over 45.5 points har. GL
|
Blev 3 gula trots perfekt resultat hela matchen(1-0 fran min 6) om man lirat over cards eller Pepe to be booked, regn osv men som jag skrev denna arenan och konstgraset gor att ingen av spelarna vill tackla . Man kunde se pa Ronaldo och andra sa fort de rorde graset gjorde det ont. Galler att tanka pa allt idag innan man investerar pengarna i ngt spel objekt.