Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-12, 13:16   #31
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Finns det någon som vill testa sin limit på Betsafe?
De har "Bortalaget vinner utan att släppa in ett mål" till 1.02 i England-San Marino, fick igenom ett bett på 5500 på den nu, har inte mer på kontot tyvärr.

Edit: 1.02 är alltså för svaret NEJ.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 13:28   #32
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Finns det någon som vill testa sin limit på Betsafe?
De har "Bortalaget vinner utan att släppa in ett mål" till 1.02 i England-San Marino, fick igenom ett bett på 5500 på den nu, har inte mer på kontot tyvärr.

Edit: 1.02 är alltså för svaret NEJ.
Nej
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 13:48   #33
 
barbaren365s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 44
Sharp$: 735


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Enligt sportbladets källor så är det följande som startar:http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...TARTELVA01.jpg Zlatan och Ranegie på topp är intressant, men mest av allt så blir jag bara glad att chippen e med på mittfältet för mig betyder det full fart framåt och mål!!
barbaren365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 14:22   #34
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 57
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av woland Visa inlägg
Vad tror ni om Albanien - Island? Jag är inne på att ett starkt hemmalag kommer slå bortasvaga (9 av 10 förlust på bortaplan) island som dessutom har sigurdsson och Ottesen borta. Vad tror ni? Är det värt och lägga en slant på Albanien till 2.11 (pinnacle).
Jag har spelat dom till 2.15 innan sänkning. 5st anfallare i Island är borta, så Albanien har MER än 50% chans att vinna



Head-to-head matches: ALBANIA - ICELAND
31.03.04 FRI Albania Iceland 2 : 1
26.05.91 EUR Albania Iceland 1 : 0
30.05.90 EUR Iceland Albania 2 : 0

Då jobbar vi in den !
oskarp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 14:31   #35
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 232

NBA/NHL/FOTBOLL
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 128.11%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Har även jag funderat på Albanien, synd att den droppat ganska mkt.
Ska dock tilläggas att det kommer spöregna nere i Tirana ikväll. Känns som det kan bli en grisig match.
Avstår nog denna, håller tummarna för er!
Hyper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 17:57   #36
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 16
Sharp$: 519


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Finns det någon som vill testa sin limit på Betsafe?
De har "Bortalaget vinner utan att släppa in ett mål" till 1.02 i England-San Marino, fick igenom ett bett på 5500 på den nu, har inte mer på kontot tyvärr.

Edit: 1.02 är alltså för svaret NEJ.
Tycker det var lågt odds på att Malta ska vinna utan att släppa in mål.
Paaso är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 18:22   #37
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Visst kortglad domare men finns ett stort problem har. Matchen spelas pa
Olimpiyskiy stadion Luzhniki (Moskva) dar laget Spartak Moskva spelasr sina matcher och dar e artificial pitch. Sett ratt manga matcher med Spartak och aven Ryssland nar de spelat dar och det tacklas fan nastan ingeting. Kan bero lite pa att arenan e ratt stor plus artificial pitch, om du kollar statistik sa ser du att det sallan blir mer an 2,3 kort pa denna arenan. Sag i helgen storsta hatderby i Ryssland Spartak Moskva- CSKA pa denna arena och det blev bara 3 kort. Sen finns det dock lite positiva nyheter ang din bet da prognosen sager att det vantas regn inom nagra timmar i Moskva. Regn,kortglad domare, matchen som tillsammans med returen i Portugal avgor vem som gAr till VM talar givetvis for ditt spel och vi vet alla hur Pepe spelar. Funderar sjalv fortfarande om jag ska lira over 45.5 points har. GL

Blev 3 gula trots perfekt resultat hela matchen(1-0 fran min 6) om man lirat over cards eller Pepe to be booked, regn osv men som jag skrev denna arenan och konstgraset gor att ingen av spelarna vill tackla . Man kunde se pa Ronaldo och andra sa fort de rorde graset gjorde det ont. Galler att tanka pa allt idag innan man investerar pengarna i ngt spel objekt.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 18:26   #38
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Blev 3 gula trots perfekt resultat hela matchen(1-0 fran min 6) om man lirat over cards eller Pepe to be booked, regn osv men som jag skrev denna arenan och konstgraset gor att ingen av spelarna vill tackla . Man kunde se pa Ronaldo och andra sa fort de rorde graset gjorde det ont. Galler att tanka pa allt idag innan man investerar pengarna i ngt spel objekt.
Jo du hade ju rätt, tyvärr.

Tack för din input och informationen, spelade idag på det jag skrev trots att du skrev det du gjorde.

Borde lyssnat på dig istället!
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 20:24   #39
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av woland Visa inlägg
Vad tror ni om Albanien - Island? Jag är inne på att ett starkt hemmalag kommer slå bortasvaga (9 av 10 förlust på bortaplan) island som dessutom har sigurdsson och Ottesen borta. Vad tror ni? Är det värt och lägga en slant på Albanien till 2.11 (pinnacle).

Sigurdson avgjorde - du borde kolla din info... Eller är det en annan "Sigurdson"?
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 22:33   #40
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg

Datum: 2012-10-12
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Internationell
Liga: World Cup - Qualification
Match: Slovenia - Cyprus
Period: ft

Spel: Slovenia
Insats: 30.00
Odds: 1.500
Bolag:

Motivering:
Dosa Junior (AEL defence 3/0) , Marios Nikolaou (AEL midfield 30/1) , Avraam (OMONOIA midfield 27/5) , Laban (ANORTHOSIS midfield 3/1- avstängd) , Merkis (APOLLON 20/0) , Makridis (METALURG DONETSK midfield 60/3) , Alexandrou (APOEL midfield 19/0)
Dessa är viktiga spelare som saknas i Cypern.

Slovenien får tillbaka lagkaptenen och målvakten Handanovic vilket är ett stort plus. Saknas gör bara Valter Birsa. Man har hemmaplan och måste vinna för att hålla hoppet vid liv efter 2 tunga förluster mot Schweiz och Norge. Cypern ligger på 3 poäng efter två matcher, efter att ha vunnit hemma mot Island med 1-0.

Vågar mig inte på någon handikapp eftersom Slovenien inte direkt är kända för sin offensiv. Men den raka 1:a ska bara sitta!

Lycka till om ni ryggar!
Gott! +15 u
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td