Ämne: NFL Week 6
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-14, 00:56   #22
ExtraCheese

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Amendola har haft 44 av 107 targets för Rams WRs totalt för säsongen. 32 av lagets totala 58 rec är hans, 395 av 846 passing yrds.

Inte nog med att han är klart Bradfords fav target, han spelar dessutom i slot på korta routs. Ska man komma ifrån sitt spel och gå längre än de vill, speciellt när man lägger till att Cam Wake har varit riktigt bra i pass-rush och är i toppen med 5.5 sacks bara bakom Clay Matthews och J. Houston och Rams pass-protection är inget vidare? Eller ska de ändå försöka att forcera slot med en reciever som inte har någon kemi med Bradford? Det är bara att vänta sig INTs om tajmingen är lite off när man kastar i trafik.

Annars blir det kvar att man ska förlita sig på run...
Visst, Amendola är ett avbräck givetvis. Men, som så ofta är fallet, så borde andra kunna stiga fram och ta ansvaret, och ta av Amendolas targets. Vem det blir, speciellt på dom korta, låter jag vara osagt. Och jag tycker nog Rams har spelarna för detta. Dock är ju Rams passing offense inte speciellt bra rent generellt från första början.

Det som skiljer Dolphins åt mot Cardinals är egentligen att Dolphins har bättre run, både offense och defense, och det är deras run offense Rams kommer få problem med och måste stoppa. Det är egentligen "bara" det.

Dolphins passing defense är ju dessutom sämre än Cardinals, så det borde finnas utrymme även med Amendola borta, och med Cameron Wake. Som för övrigt är bakom Matthews, Watt, Atkins, Houston och Quinn. Men jag ser din poäng.

Lycka till på ditt spel dock, jag hoppas du vinner. Som sagt, jag kommer nog avstå spel då jag tycker linan ligger rätt på runt -4. Blir den -5 dock tycker jag det börjar bli lockande för ett Rams spel.

F1:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtraCheese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat