Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-14, 15:00   #60
dellan

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slapshot Visa inlägg
Jag anar ett litet agg emot Arboga, vad hände egentligen i Sparbanken Arena?

Nejdå, skämt åsido. Ser att dom tagit ett par oväntade segrar när du spelat emot dom. Inväntar info om dagsläget, som alltid uppskattat!

Lycka till!
HAHA, agg och agg vet jag inte. När jag flyttade dit så dog motivationen helt enkelt, det känns som att tränaren dödar den om jag ska vara ärlig. En otroligt udda tränare från Lettland. Jag var den första som lämnade, dagen efter lämnade snubben jag delade lägenhet med. Två veckor senare drog spelaren jag drog dit med, då plockade dem in Albin Wikström från Skellefteå J20, han lirade bara en match innan han drog. Sedan har två spelare till lämnat, vad jag vet så är tränaren anledningen till att samtliga spelare har lämnat.

http://div1hockey.se/2012/10/annu-en...lamnar-arboga/

Arboga har en bra femma som är riktigt bra, om dem inte presterar kan dem förlora mot vilket lag som helst. Satt å räknade lite för några dagar sedan och dem fyra som tillhör första femman (femte är lite oklar) har gjort 54 av 79 poäng.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+2)
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat