Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-16, 12:59   #55
Mr.DEE

Mr.DEEs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_ Visa inlägg
Hej igen grabbar!

Nu har jag fått tillbaka 4 000kr iaf, alltså de pengarna jag satt in. Detta satte de in utan att säga något alls till mig, så jag förstår verkligen inte vad de sysslar med...

Ska ringa dem ikväll och fråga dom vad dom pysslar med egentligen. Får väl vara lite nöjd med tanke på att jag fått tillbaka en del iaf.

Nej du doob, någon bra förklaring finns inte och visst vore det smidigast att bara låna ut pengarna, men jag brukar tippa ganska mycket så har konton på lite olika sidor och då tänkte jag att jag kunde lika väl dra över hans pengar till mitt konto. Vilket inte var alls smart, inte alls.

För att tillägga en sak, jag behöver ingen som helst sympati från någon. Syftet med denna tråden var att ev. få hjälp av någon som vet vad man kan göra eller vart i samma eller en liknande situation.

Tack igen till er som försökt hjälpa mig!

EDIT: Till mr_zez, du sa ju att ett sådant beslut står 100% fast, hur kommer det sig då att de betalar ut en del av summan till mig då? Känns väldigt lustigt. Men antar att dom behövde lite extra cash till personalfesten.

Till Messijah: Tack för ett galet underhållande svar, skrattade rakt ut t.om. Känner igen det där med flickvännen! Haha
Told you so. För mycket folk utan någon kunskap som gillar att säga sitt utan egentligen veta något. Fick din vän också tillbaka sin del?
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat