Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-17, 16:14   #787
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Som ni alla märker så är det lite torrt på spelfronten för tillfället. Det är lite mittemellan säsong på andra sidan Atlanten. Det är ingen NHL, NBA har inte startat än, NFL är bara några dagar och inte speciellt många matcher och det är slutspel i MLB vilket innebär att det är bara några få matcher i veckan istället för 80-90 som det är under grundsäsongen och således blir det också svårare att hitta något spelvärt.

Tennisen är i slutet av säsongen och då är det jävligt lurigt att spela då motivationen kan vara hur som helst hos spelarna vilket vi såg igår när Monfils förlorade mot Rosenholm och det gör knappt jag en vanligt dag. Monfils ville bara till stureplan och knulla blondiner, det va väl enda anledningen till att han kom till Sthlm.

Hockeyn rullar dock på men är lite försiktig där då det varit en klen säsongsstart för min del på isen. Hugger om jag hittar något riktigt bra och försöker på så sätt försöka vända hockeyformen.

Hur som helst så har det gått bra i Oktober med +33.92 över 48 spel så det är bara att hoppas att det fortsätter så!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+5), zleeper (+3), Zzz (+5), messijah (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat