Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-03, 14:54   #781
 
eskens avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 24
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Snyggt sweep inatt på MLB. Sjukt bra stat i MLB överlag Tack!
+1............
esken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 15:26   #782
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ska vi lira lite nhl boiy? 50 sharps matchen
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 15:37   #783
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fishy Visa inlägg
Blir det några khl spel idag ?
Sry missade helt att du hade skrivit men som du märkte så blev det inga spel den dagen. Hade fullt upp med annat galenskap då

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Snyggt sweep inatt på MLB. Sjukt bra stat i MLB överlag Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av esken Visa inlägg
+1............
Ja absolut, riktigt fin natt då allt gick in och det har varit en strålande baseboll säsong overall för min del, synd att det är sista grundseriematcherna idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
ska vi lira lite nhl boiy? 50 sharps matchen
Visst, har skickat invite!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 17:43   #784
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Dags att summera September lite så här i efterhand, man fyllde år, åkte på en legendarisk resa med 12 vänner som spårade ur totalt så det va ju roligt men spelen gick väl tyvärr inte riktigt som önskat.

Detta va första månaden som slutade på minus sen uppehållet och det är främst hockeyn som ska ha skulden då det gått lite småknackigt med hockeyspelen i början av denna säsongen men det vänder förhoppningsvis. Lyckades rädda upp en hel del med att gå +33.1 på de sista 8 spelen i september och då va ändå det oturliga B5 förlust spelet på Jokerit inräknat på dessa sista 8.

September:

Antal spel: 129
Vinster: 55
Förluster: 67
Push: 7
Vinstprocent: 45.08%

Insats: 489.14
Vunnet: +207.93
Förlorat: -236.8
Netto: -28.87
ROI: 94.1%

Medelodds: 2.06
Medelinsats: 3.79
Medelvinst: -0.22


--------------------------------------------------------------

Spännande Oktober och höst framför oss, slutspel i MLB, NBA drar igång och hockeyn är igång med full rulle nu. Denna månaden har börjat bra med +31.54 på den första veckan och vi får hoppas det kan fortsätta i samma stil månaden ut och återgå till att summera vinnande månader och varför inte satsa på rekord!? Börjar närma mig 500 strecket igen efter fallet senast jag va där och denna gången ska vi kliva långt över och aldrig under igen!

BOL allesammans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), Ching (+10), Strateg (+1), Akabodil (+5), smak (+3), Greven13 (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 17:51   #785
 
fishys avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 108
Sharp$: 1417


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Måste säga att det är nog inte bara jag som uppskattar att du fort är kvar på sharps och leverar spel och en härlig dagbok, du ska ha mycket Cred och önskar dig lycka till i spelen !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greven13 (+10)
fishy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 19:44   #786
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 56
Sharp$: 1175

Blandat
Stats: 183 - 198 - 27
ROI: 102.95%
Vinstprocent: 48.03%

Standard

Ska bli en riktigt spännande höst och tack för alla spelen du lägger upp!
Akabodil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 15:14   #787
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Som ni alla märker så är det lite torrt på spelfronten för tillfället. Det är lite mittemellan säsong på andra sidan Atlanten. Det är ingen NHL, NBA har inte startat än, NFL är bara några dagar och inte speciellt många matcher och det är slutspel i MLB vilket innebär att det är bara några få matcher i veckan istället för 80-90 som det är under grundsäsongen och således blir det också svårare att hitta något spelvärt.

Tennisen är i slutet av säsongen och då är det jävligt lurigt att spela då motivationen kan vara hur som helst hos spelarna vilket vi såg igår när Monfils förlorade mot Rosenholm och det gör knappt jag en vanligt dag. Monfils ville bara till stureplan och knulla blondiner, det va väl enda anledningen till att han kom till Sthlm.

Hockeyn rullar dock på men är lite försiktig där då det varit en klen säsongsstart för min del på isen. Hugger om jag hittar något riktigt bra och försöker på så sätt försöka vända hockeyformen.

Hur som helst så har det gått bra i Oktober med +33.92 över 48 spel så det är bara att hoppas att det fortsätter så!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+5), zleeper (+3), Zzz (+5), messijah (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 20:51   #788
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Alright, Fredag kväll och man sitter hemma vilket inte hör till vanligheten. Skönt? Ja ganska men ändå lite långtråkigt. Kanske skulle ta och damma av dagboken lite tänkte jag och få skriva av mig lite (mycket märkte jag sen ). Dagboken har tyvärr en tendens att falla långt ner i listan mellan de få gångerna jag kommer in och summerar men det kanske inte finns så mycket att tala om, vad vet jag. Tycker det är roligt om det kan vara lite tjo och tjim här och att man kan diskutera både spelen i sig men även allt annat möjligt roligt.

Hockey

Till att börja med så kan man väl nämna att hockeyn verkar ha satt sig för min del denna säsongen efter att ha startat med en dålig hockeyhöst. Nu jag har haft rätt på 11 av de senaste 14 hockeyspelen över den senaste månaden. Hade en riktigt fin hockeydag idag då spelen som satt gjorde det med 4, 5 och 5 mål och spelet med lägst insats Yugra -0.5 blev torsk eftersom Yugra vann först efter straffar då 43 skott efter ordinarie tid inte räckte till vinst.

-----------------------------------------------------------

MLB

Jag spelade på Tigers som vinnare av World Series innan den 7:e matchen mellan Giants-Cardinals i NLCS och höll en liten tumme för att Cardinals skulle gå till finalen. Nu gick Giants dit enkelt och det som jag kände va lite faran för spelet har inträffat dvs. att Giants lyckas med precis allting och forsätter rida på en otrolig våg av flyt/självförtroende, alla studsar är med och de kommer nog inte gå att stoppa.

En stor del av analysen va att Tigers hade sina bästa pitchers vilade och redo för att starta direkt i world series medan motståndarlaget Cardinals/Giants skulle få starta med sina sämre pitchers i början och således skulle Tigers kunna ta ett grepp om serien direkt. Nu börjar det med att Zito totalt outpitchar i Verlander i game 1 och då finns det liksom inget vett och reson kvar och det finns inga analyser som kan få fram vad som händer utan Giants kan blunda och slå och slänga in fruarna som pitchers det kommer ändå gå deras väg. Nu har Tigers bränt sina bästa pitchers och Giants kommer med sina bättre pitchers i de kommande matcherna så jag har mycket svårt att se Tigers vända detta, framförallt för det otroliga flytet Giants har i sitt lag just nu.

Men som vi alla vet så är bollen rund och allt kan hända så vi håller tummarna för att Tigers offense kommer igång och att något kan sätta sig skallen hos Giants spelarna och de börjar fundera. Så vi målar inte rött än utan hoppas på det bästa, hur som helst så kommer denna MLB säsongen avslutas med en total ROI på 107-109% över snart 600 spel som sträcker sig över den senaste två säsongerna och kan man fortsätta ligga på den nivån så är det riktigt bra.

---------------------------------------------------------------------

NBA

Snart dags för NBA och det känns som det ska bli riktigt roligt. Hade inte någon utav mina bättre säsonger i NBA ifjol men lyckades vinna fantasyn. Denna säsongen blev jag maximalt straffad i fantasy draften då jag va 15 minuter sen och va körd redan då och vi får väl hoppas att det kanske kan gå bättre med spelen istället nu när jag inte har något att hämta i fantasyn!? (tänker dock visa fantasyrävarna vem som är vassast och plocka hem skiten i år igen mot alla odds)

Försäsongen börjar lida mot sitt slut och det råder alltid delade meningar om vad man kan sätta för värde på det som händer på försäsongen. Vi kan konstatera att det bara är 1 lag av 30 som inte har lyckats vinna en enda match på försäsongen utan gått 0-8 och ni skulle aldrig kunna gissa vilket. Inte Kings, Charlotte, Wizards, Cleveland, Hornets, Minnesota utan det är Steve Nash, Kobe Bryant, Pau Gasol och Dwight Howards (nya Ron Artest är inte värd att nämna) Lakers som är enda lag utan seger denna försäsongen, smått förvånande ja då de tillsammans med Heat och kanske lite Thunder klassas som ligans särklass bästa lag denna säsongen. Man ska nog inte dra allt för stora växlar av detta utan Lakers kommer vara ett av de bättre lagen när allt summeras men det kanske tar lite tid för dem att komma igång för det är faktiskt nästan bara dåliga lag de mött på försäsongen och ändå torskat alla.

I övrigt finns det väl inte så mycket att säga om försäsongen i NBA. De förväntat dåliga lagen har varit rätt dåligt, Charlotte, Hornets och Detroit vilka jag klassar som dåliga alla tre och ingen har lyckats snitta 90 poäng per match på försäsongen, frågan är hur det då ska bli med matcher mot tuffare defense. Philly har väl imponerat mest med sina 6 vinster på 7 matcher och stor övervikt i poängstatistiken. Laget har ju länge saknat en bra Center och har nu skaffat sig Bynum och frågan är om han kan lyfta laget till nästa nivå. Ja varför inte, de fick ge bort lite kvalitet som har drabbat djupet i laget men samtidigt har de haft för bra spelare på bänken länge nu så det va lika bra att satsa på en stark första lineup och en okej bänk som alla andra.

Tycker Clippers utveckling har varit rolig att följa. Griffin och Paul är väl kanske ligans roligaste duo att se på (sry Heat) och ifjol hade de problemet att det tog stopp när stjärnorna va tvungna att vila några minuter, de har lärt sig snabbt av det och besitter nu enligt mig ligans bästa "andra femma" i form av Eric Bledsoe, Jamal Crawford, Matt Barnes/Grant Hill, Lamar Odom och Ronny Turiaf. Det är ett gäng spelare som skulle kunna motsvara en start femma i många sämre lag i NBA och det finns gott om rutin som kommer krävas om man ska gå långt. Tror Clippers kan bli intressanta och det är som sagt kanske roligaste laget att se på.

--------------------------------------------------------------------

NFL & Speedway

NFL tuggar på och även om jag fortfarande känner mig relativt ny på det så tycker jag det går ganska bra. Fått ihop ca 100 spel nu och ligger på 104 % i ROI och det börjar ta sig. Har inte alls samma erfarenhet inom NFL som på övriga sporter utan har bara följt det några säsonger men kan det fortsätta vara grönt och förhoppningsvis klättra lite säsong för säsong så ska det väl finnas guld och gröna skogar att skörda där också.

Speedway är alltid roligt, tyvärr så blev det inte så roligt som Indian supporter då Bjerre ballade ur totalt och skulle vara laget stjärna men han blev elitseriens största flopp. Dock så skötte sig laget ändå bra och tog sig till slutspel och semifinal där Vetlanda som väntat blev för svåra. Bjerre är borta och Sayfutdinov kommer in istället och det kan bli succé! Kul att Holder vann GP:t och inte Pedersen och spelen gick riktigt bra för min del även denna säsong, ett stort tack till perfa och eddieh som alltid lägger ner ett stort arbete på speedwayspelen och jag har åkt med på en del spel. Något guldkorn har jag kunnat hitta själv dock!

----------------------------------------------------------------------------------------

Tennis och äntligen slut

Fortsätter att ligga ganska lågt med tennisen så här i slutet av säsongen, det kanske dyker upp något spel rätt som det är. Just nu är det inne i ett skede där många spelare inte går för fullt utan laddar för en sista ansträngning med Masters turneringen i Paris och sedan Finalen i London för de bästa. De som inte kan sikta mot London har inte så jätte mycket att spela för och de som redan är klara för London väntar på det. Totalt så har tennis säsongen varit riktigt bra för min del och jag ligger nu totalt på 124.6 % ROI över 222 spel och sedan jag kom tillbaka efter uppehållet i våras så har jag haft en ROI på 144 % över 93 spel med en träffprocent på 68 % på Tennisen.

På det stora hela så har det gått riktigt bra överlag sen uppehållet i våras då jag har en ROI på 110.41 % över 660 spel denna sommaren+höst. Vinter, kyla och mörker kommer och hur dystert det än må kännas så får vi hoppas att det kan fortsätta gå bra för grönt är ju skönt!

Det blev inte ett inlägg, det blev en bok men nåja någon kanske orkar lägga ner ett par minuter på att läsa igenom det kan tycka det är intressant och någon kanske till och med kan bli med och skriva lite i dagboken.

Må väl alla spelvänner och trots att vi fick ett dystert (dock felaktigt) konstaterande från "Fredrik" i veckan så kan jag lova er att det faktiskt går att vinna och vara lycklig inom spel det gäller bara att visa vem som bestämmer, djävulen eller du själv!?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5), henke111 (+1), messijah (+5), UncleScrooge (+5), AndreasB1897 (+5), TTopGGun (+5), linusiuz (+5), pojkrummet (+5), muskali (+5), lordagspippi (+5), eddieh (+5), _Isola_ (+6), HenkeJ (+5), Arch (+10)

Senast redigerad av Lazlo den 2012-10-26 klockan 21:01. Anledning: La till NFL & Speedway
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 20:56   #789
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Fin skrivning!
Måste dock tillägga att Bryant har väl inte spela en enda match i pre-season? Han är ju deras nr1 scorer. Howard har väl inte heller spelat så värst mycket.
När Bryant är helt tillbaka tror jag det blir andra bullar gällande Lakers.

Ser framemot NBA-starten oerhört mycket!!

Lycka till med alla spel mannen
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 21:05   #790
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Är imponerad över att du har sådan koll på så många olika sporter, själv kan jag inte ens reglerna i annat än hockey och fotboll. Du verkar dock ha stenkoll på alla spelare och alla lag i både NBA, NFL, MLB, KHL, SEL, NHL osv. Tumme upp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+3)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 21:12   #791
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fozho Visa inlägg
Fin skrivning!
Måste dock tillägga att Bryant har väl inte spela en enda match i pre-season? Han är ju deras nr1 scorer. Howard har väl inte heller spelat så värst mycket.
När Bryant är helt tillbaka tror jag det blir andra bullar gällande Lakers.

Ser framemot NBA-starten oerhört mycket!!

Lycka till med alla spel mannen
Jodå, Bryant har spelat och startat 5 av 8 matcher denna pre-season och snittat 25-30 minuter per match med typ 20 ppg. Howard spelad dock bara de sista 2 men nästan 30 minuter per match. Gasol startat 7 och snittat 30 minuter och Nash startat alla 8 dock bara med 20-25 minuter.

Helt klart tillräckligt med speltid på dessa stjärnor för att vinna matcher men det har väl inte varit något intresse av att vinna nu kanske. Som du säger så kommer väl Lakers ändå bli att räkna med när allt kommer omkring som jag skrev!

Yes, ska bli kul med en vanlig säsong igen, tyckte det blev skevt med kort säsong och massa matcher tätt ifjol. Nu är det som det ska igen! Hoppas spelen går vägen för din del med!

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Är imponerad över att du har sådan koll på så många olika sporter, själv kan jag inte ens reglerna i annat än hockey och fotboll. Du verkar dock ha stenkoll på alla spelare och alla lag i både NBA, NFL, MLB, KHL, SEL, NHL osv. Tumme upp!
Tackar. Ja det kommer med tiden och intresset och det hela gör mitt arbete lite enklare var dag. Usch och fy att börja om från noll igen och glömma allt. Skulle vara tufft att läsa in allting igen men vafan det är ju kul på ett sätt att lära sig massa nytt, framförallt om man kan få egen vinning av det!

Senast redigerad av Lazlo den 2012-10-26 klockan 21:15.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 04:08   #792
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Satt du i en tidsmaskin när du skrev eller tycker du på allvar att Grant Hill,Lamar Odom och Ronny Turiaf skulle vara bra starters i NBA år 2012?

Hill är 40+ (Han är verkligen 40+),Odom är en pajas med tankarna på annat än Basket och Turiaf se nedan

http://www.youtube.com/watch?v=-oNdH60x_Tc
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 11:38   #793
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Satt du i en tidsmaskin när du skrev eller tycker du på allvar att Grant Hill,Lamar Odom och Ronny Turiaf skulle vara bra starters i NBA år 2012?

Hill är 40+ (Han är verkligen 40+),Odom är en pajas med tankarna på annat än Basket och Turiaf se nedan

http://www.youtube.com/watch?v=-oNdH60x_Tc
Nej. Jag tycker nog att overall kvaliteten på andra femman är hög nog att matcha de sämre lagens start lineup. Crawford och Bledsoe står för speed och scoring. Ska de ha defense kör de Hill, annars Barnes. Odom har varit nere men vill säkert visa vad han går för hos Clipper då han blev ratad i Lakers. Turiaf, ja det är väl lite sisådär men han känns som en okej reserv hustle Center och sen har de ju Hoolins om inte annat. Tycker helt klart att deras bänk är stark om man jämför med de andra lagen och start femman håller ju hög kvalitet den med.

Men hey, gillar du Charlottes bänk så är det okej för mig!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 13:53   #794
 
muskalis avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 115
Sharp$: 295

NFL 2021
Stats: 89 - 94 - 2
ROI: 92.47%
Vinstprocent: 48.63%

Standard

Jag har följt alla dina spel i över ett år nu vilket har lett till mycket klirr i kassan hoppas självklart att du fortsätter i evig tid för du är grym på din grej. Förövrigt så ska det bli riiiiktigt kul med NBA igen och jag hoppas lite crazy sådär att du kommer med analyser inför ALLA () omgångar!

Har du några tankar annars om mycket dubbelspel i NFL och NBA? Tycker själv att det är det som har gått bäst för mig genom åren så mot alla sharps regler och lagar så kommer jag bara att spela ATS dubblar till 1.70-2 odds det är just därför det skulle vara kul med professionella tankar så man kan ta in dom och säkra de säkraste matcherna lite extra
muskali är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 14:00   #795
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Bra tugg lazlo!
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td