Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-19, 12:01   #7
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8426
Standard

Några grejer bara om sidan. Jag råkade trycka på visa-insättning och inte verified by visa när jag satte in mina 2000 men jag mailade supporten och det var fixat utan några problem

Viktigt att notera för nya spelare är att har man väl spelat på en match kan man inte använda den till dubblar eller spela på den igen som singel. Detta gäller bara med bonuspengarna så sätter man in mer än 2000 kr (max 2000 kr som matchas mot bonusen) så kan det säkert gå även om det inte räknas vid bonusomsättningen.

Sen blev jag förvånad när det stod 0 SEK under mitt konto på bas, poker och betting men det går att betta ändå, för bonuspengarna syns inte där. Bonusbalansen kommer upp först när man väljer något spel och då står det precis ovanför matchvalet i högerkolumnen på sidan.

Hoppas jag rätade ut några frågetecken för er andra som gladeligen tar en generös 2000 kr bonus (tack Maijadona) så ni slipper kontaka supporten som inte är mycket att hurra för med sina korta svar och livesupporten som ska vara upp 10-18 inte ens är öppen

Senast redigerad av Sprite den 2012-10-19 klockan 12:03.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat