Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-19, 20:42   #150
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

2012-10-20 Man Utd - Stoke (Premier League)

Datum: 2012-10-20
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: Man Utd - Stoke
Period: HT/FT

Spel: X/1 (halvtid/fulltid)
Insats: 6.00
Odds: 3.600
Bolag: Bet365

Motivering:
Notera att Bet365 har pengarna tillbaka vid 0-0 vilket gör att jag väljer spelet här fast det kan finnas något högre odds på andra ställen.

Stoke har 2-5-0 med målskillnaden 5-2 i första halvlek på lagets 7 PL-matcher hittills denna säsong.

ManU har 2-4-1 med målskillnaden 6-4 i första halvlek på lagets 7 PL-matcher hittills denna säsong.

Med andra ord har Stoke varit bättre halvtidslag trots att man mött bättre motståndare imo då man bland annat mött Chelsea (1:a) och Man City (trea) vilket inte United har. Lite anmärkningsvärt att man inte förlorat vare sig första halvlek emot Chelsea eller Man City

ManU är dessutom bästa laget i andra halvlek rent poängmässigt samtidigt som Stoke ligger fjärde sist i andrahalvlekstabellen och visst är ManU ett av de kända lagen för att avgöra väldigt väldigt sent i jämna matcher...

Båda lagen har haft spelare i väg på landslagsuppdrag och jag kan inte läsa mig till några speciella skador som inte funnits sedan tidigare. Avstängd är bara Cattermole i Stoke.

Stoke är extremt defensivt starka och att ge 3.60 på detta spel är på tok för högt med tanke på vad lagen visat hittills och pengarna tillbaka vid 0-0
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)

Senast redigerad av Sprite den 2012-10-19 klockan 21:11.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat