Vinnarum - Dubbel utbetalning
Tjena!
Har fått ett problem här, eller kanske inget problem men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Vann ett antal kronor på freespins för några dagar sedan på Vinnarum och när dem skulle göra en utbetalning så fick jag samma summa två gånger. Så här lyder deras mail? som dem skickat till mig.
"På grund av ett tekniskt fel hos vår betalningsleverantör så har uttag som begärdes den 21 oktober betalats ut dubbelt. Detta är självklart mycket olyckligt och vi ber verkligen om ursäkt för detta!
Detta betyder att du har fått eller kommer att få xxxx kronor för mycket utbetalt till ditt bankkonto och vi måste därför be dig att betala tillbaka dessa pengar. För att betala tillbaka detta belopp så finns det två alternativ:
1.Du gör en banktransaktion till vårt postgironummer 69715-1 på xxxx SEK och skriver in ditt användarnamn eller kundnummer samt datum för ordinarie transaktion (ex. 101315685 21/10) som referens. Ta sedan en print screen/skärmdump på denna banktransaktionen så vi vet att den blivit gjord.
2. Du sätter in beloppet på ditt spelkonto och så debiterar vi helt enkelt det beloppet från ditt spelkonto.
Ta sedan kontakt med vår support (via mejl eller telefon) när du gjort ett av de två ovantstående alternativen. På så sätt kan vi se till så att detta blir löst så fort som möjligt
Vi vill poängtera att av säkerhetsskäl kommer vi tyvärr att behöva stänga ditt konto på måndag om vi inte fått tillbaka pengarna innan dess.
Tveka inte att kontakta oss ifall du har några frågor kring detta.
Vi beklagar återigen det inträffade och väntar på ditt svar!"
Nå, vad ska jag göra? Vad tycker ni? Kan jag råka ut för problem om jag "missar" detta mail? Har ni varit med om något liknande?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|