Citat:
Ursprungligen postat av Fozho
Fin skrivning!
Måste dock tillägga att Bryant har väl inte spela en enda match i pre-season? Han är ju deras nr1 scorer. Howard har väl inte heller spelat så värst mycket.
När Bryant är helt tillbaka tror jag det blir andra bullar gällande Lakers.
Ser framemot NBA-starten oerhört mycket!!
Lycka till med alla spel mannen 
|
Jodå, Bryant har spelat och startat 5 av 8 matcher denna pre-season och snittat 25-30 minuter per match med typ 20 ppg. Howard spelad dock bara de sista 2 men nästan 30 minuter per match. Gasol startat 7 och snittat 30 minuter och Nash startat alla 8 dock bara med 20-25 minuter.
Helt klart tillräckligt med speltid på dessa stjärnor för att vinna matcher men det har väl inte varit något intresse av att vinna nu kanske. Som du säger så kommer väl Lakers ändå bli att räkna med när allt kommer omkring som jag skrev!
Yes, ska bli kul med en vanlig säsong igen, tyckte det blev skevt med kort säsong och massa matcher tätt ifjol. Nu är det som det ska igen! Hoppas spelen går vägen för din del med!
Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier
Är imponerad över att du har sådan koll på så många olika sporter, själv kan jag inte ens reglerna i annat än hockey och fotboll. Du verkar dock ha stenkoll på alla spelare och alla lag i både NBA, NFL, MLB, KHL, SEL, NHL osv. Tumme upp!
|
Tackar. Ja det kommer med tiden och intresset och det hela gör mitt arbete lite enklare var dag. Usch och fy att börja om från noll igen och glömma allt. Skulle vara tufft att läsa in allting igen men vafan det är ju kul på ett sätt att lära sig massa nytt, framförallt om man kan få egen vinning av det!