2012-10-26, 23:54
|
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Ja alltså jag kan inget om hästar så sry jag kan inte hitta vinnare bland hästskit och hö. De enda hästarna jag kan är de som poliserna sitter på vid fotbollsderbyna, de ser jävligt brutala ut är det inte någon av de som springer imorgon? Isf skulle jag plocka den för snuten lär ju se till så deras pålle vinner på ett eller annat sätt.
Hade dock en svärfar för något år sen som va självutnämnd travexpert. Han satt alltid och lockade på hästarna framför TV:n när upploppet kom, typ ropade "kom igen pållen, spriiiiing då", visslade och smackade med läpparna (eller hur fan säger man?), som man tydligen gör för att locka på en häst på riktigt. Det va väl ingen direkt succé för honom men det lär ju funnits någon anledning till att han gjorde så, eller?
Det kanske va så att budskapet inte gick igenom TV:rutan. Det problemet har ju dock inte du imorgon när du är på plats utan du lär ju kunna göra dig hörd hos hästarna på upploppet, så nu har du fått en vinnande metod av mig ändå. Du kanske inte ses som en vinnare hos svärfar när snuten plockar dig och undrar vad fan du håller på med när du hänger över staketet och skriker, visslar och smackar men vafan gör man inte för att vinna?
|
I brist på annat kommer jag att köra på den
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|