Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-26, 21:06   #1
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Jägersro 27/10 TIPS?


Hej!

Jag ska till Jägersro i morgon med svärfar. Han spelar på trav och galopp varje vecka, jag gör inte det. Jag kan ingenting om hästjävlarna.

Han vill att vi ska dela på ett system för typ 700kr. Jag kommer att spel att spela för större summor när vi är där men han vill göra systemet i morgon förmiddag.

Så, ni travkunniga, ge mig tips på spikar, system, DD, plats, vinnare m.m.

Jag vill äga hästarna när dagen är slut

Tack på förhand!

/Messijah (som kan betta sporter som få, om man räknar bort hästar)

messijah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-26, 21:21   #2
 
Asprillas avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 155
Sharp$: 775
Standard

Du som verkar gilla fotboll måste ju bara plocka med Matterazzi Bob i avd. 4 imorgon. Riktigt skönt namn på en häst faktiskt. Du sviker ditt ursprung som himmelsblå om du inte plockar med den fina kusen! För att fortsätta på fotbollsspåret så finns även Ronaldo C.N. i avd. 2, men det finns inte mycket som talar för honom.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-26, 21:26   #3
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Gå in i uppsnackstråden så kan du läsa flera sidor md tips. Sedan har du även serviceplaytrådar som säkerligen redan kommit upp
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-26, 21:36   #4
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Asprilla Visa inlägg
Du som verkar gilla fotboll måste ju bara plocka med Matterazzi Bob i avd. 4 imorgon. Riktigt skönt namn på en häst faktiskt. Du sviker ditt ursprung som himmelsblå om du inte plockar med den fina kusen! För att fortsätta på fotbollsspåret så finns även Ronaldo C.N. i avd. 2, men det finns inte mycket som talar för honom.
Dock så är det ju amerikansk fotboll han gillar!

Så finns det någon häst som ser ut som ett stort jävla monster med muskler större än alla andra så ska han plocka den. Hästen får gärna vara natt svart också för de är bäst på att springa i amerikansk fotboll (och överlag) och sen ska pållen ha en jävligt snygg segerdans när det går bra, gärna gangnam style dansen, den va inne nu i week 7! Den hamburgaren ska Messijah ha!

Nej då, va bara sugen på att vara lite rolig. Schysst att du delar med dig av tipsen och lycka till imorgon på travet!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-26, 22:01   #5
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Gå in i uppsnackstråden så kan du läsa flera sidor md tips. Sedan har du även serviceplaytrådar som säkerligen redan kommit upp
Jaaa....men där är det en massa hästsnack som jag inte har tålamod nog att reda ut. Jag vill ha KONKreta(rd) tips och vinnare; jag vill ha DD-tips, jag vill ha vinnare. Jag vill ha tips till Messijah!

@ Lazlo; du gör mig bara kåt, du ger mig inga vinnare

@ Asprilla; ingen häst som heter SM-GULD MUDDAFAKKA??!! För det tar vi! CR07 kommer jag icke att spela då jag är die hard atletico-fan (förutom mff). Min bästa vän är dock real-bitch och han brukar jag skratta åt då och då...(han har strumpor och shorts och allt inför match på tv).

Kom igen nu, jag vill ha: Messijah, här är tipset till dig, och jag vet för jag har vunnit massa miljoner på trav: DD:......Lopp 3: ...lalalalaaa..

I gengäld kan jag lova er att Colts, Redskins, Dolphins och Giants alla kommer att cover i helgen. Don't forget where u heard it first
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-26, 22:19   #6
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Jaaa....men där är det en massa hästsnack som jag inte har tålamod nog att reda ut. Jag vill ha KONKreta(rd) tips och vinnare; jag vill ha DD-tips, jag vill ha vinnare. Jag vill ha tips till Messijah!

@ Lazlo; du gör mig bara kåt, du ger mig inga vinnare

@ Asprilla; ingen häst som heter SM-GULD MUDDAFAKKA??!! För det tar vi! CR07 kommer jag icke att spela då jag är die hard atletico-fan (förutom mff). Min bästa vän är dock real-bitch och han brukar jag skratta åt då och då...(han har strumpor och shorts och allt inför match på tv).

Kom igen nu, jag vill ha: Messijah, här är tipset till dig, och jag vet för jag har vunnit massa miljoner på trav: DD:......Lopp 3: ...lalalalaaa..

I gengäld kan jag lova er att Colts, Redskins, Dolphins och Giants alla kommer att cover i helgen. Don't forget where u heard it first

Orkar du inte läsa de eminenta trådar som finns råder jag dig att satsa på Harry Boy och/eller Lotto...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-26, 22:23   #7
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Ja alltså jag kan inget om hästar så sry jag kan inte hitta vinnare bland hästskit och hö. De enda hästarna jag kan är de som poliserna sitter på vid fotbollsderbyna, de ser jävligt brutala ut är det inte någon av de som springer imorgon? Isf skulle jag plocka den för snuten lär ju se till så deras pålle vinner på ett eller annat sätt.

Hade dock en svärfar för något år sen som va självutnämnd travexpert. Han satt alltid och lockade på hästarna framför TV:n när upploppet kom, typ ropade "kom igen pållen, spriiiiing då", visslade och smackade med läpparna (eller hur fan säger man?), som man tydligen gör för att locka på en häst på riktigt. Det va väl ingen direkt succé för honom men det lär ju funnits någon anledning till att han gjorde så, eller?

Det kanske va så att budskapet inte gick igenom TV:rutan. Det problemet har ju dock inte du imorgon när du är på plats utan du lär ju kunna göra dig hörd hos hästarna på upploppet, så nu har du fått en vinnande metod av mig ändå. Du kanske inte ses som en vinnare hos svärfar när snuten plockar dig och undrar vad fan du håller på med när du hänger över staketet och skriker, visslar och smackar men vafan gör man inte för att vinna?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-26, 22:54   #8
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Ja alltså jag kan inget om hästar så sry jag kan inte hitta vinnare bland hästskit och hö. De enda hästarna jag kan är de som poliserna sitter på vid fotbollsderbyna, de ser jävligt brutala ut är det inte någon av de som springer imorgon? Isf skulle jag plocka den för snuten lär ju se till så deras pålle vinner på ett eller annat sätt.

Hade dock en svärfar för något år sen som va självutnämnd travexpert. Han satt alltid och lockade på hästarna framför TV:n när upploppet kom, typ ropade "kom igen pållen, spriiiiing då", visslade och smackade med läpparna (eller hur fan säger man?), som man tydligen gör för att locka på en häst på riktigt. Det va väl ingen direkt succé för honom men det lär ju funnits någon anledning till att han gjorde så, eller?

Det kanske va så att budskapet inte gick igenom TV:rutan. Det problemet har ju dock inte du imorgon när du är på plats utan du lär ju kunna göra dig hörd hos hästarna på upploppet, så nu har du fått en vinnande metod av mig ändå. Du kanske inte ses som en vinnare hos svärfar när snuten plockar dig och undrar vad fan du håller på med när du hänger över staketet och skriker, visslar och smackar men vafan gör man inte för att vinna?

I brist på annat kommer jag att köra på den
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-26, 22:56   #9
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Orkar du inte läsa de eminenta trådar som finns råder jag dig att satsa på Harry Boy och/eller Lotto...
Nigga please, dina expertiser vill jag då inte ha (då de inte är något att ha).

Senast redigerad av messijah den 2012-10-26 klockan 23:04. Anledning: edit: skummat igenom..självförtroende (har hästar det?), skor, oöm, trampar bra, bajsar hårt och allt vad det är.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-26, 23:14   #10
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Var är denna eminenta tråd? Den enda jag hittar är en ordbajsartråd där alla präktiga pojkar möts. ETT bra inlägg var där, det kom från Asprilla. Ni andra pratar om självförtroende, bra tramp, den hästen vill vinna (whatever), han har längtat efter en vinst (eller inte, kanske han vill INTE trava utan galoppera och leta upp ett sto att våldta).

Jag skiter i detta då det är rena skitsnacket utan kommer att ta Lazlos tips

@ Pilkast: jag spelade Harry boy och vann 18 000kr. Vad har du vunnit?
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-27, 01:41   #11
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Var är denna eminenta tråd? Den enda jag hittar är en ordbajsartråd där alla präktiga pojkar möts. ETT bra inlägg var där, det kom från Asprilla. Ni andra pratar om självförtroende, bra tramp, den hästen vill vinna (whatever), han har längtat efter en vinst (eller inte, kanske han vill INTE trava utan galoppera och leta upp ett sto att våldta).

Jag skiter i detta då det är rena skitsnacket utan kommer att ta Lazlos tips

@ Pilkast: jag spelade Harry boy och vann 18 000kr. Vad har du vunnit?

Den dag jag blir din n***r då kanske du kan vinna på något annat än Harry Boy och Lotto!

Finns många eminenta trådar om man ids leta - men många underpresterare kan ha svårt att hitta dessa... Vill du INTE ta till dig utav tipsen så håll dig då gärna till chatten - där är ju nivån otroligt hög...

Vad jag har vunnit OCH förlorat har du inte med att göra...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2012-10-27 klockan 02:09.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-27, 01:45   #12
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Nigga please, dina expertiser vill jag då inte ha (då de inte är något att ha).

Nej, det var fel av mig att tro att en av din sort skulle vilja förkovra sig... Sorry! Även om det var just vad du efterfrågade i din TS - såg inte heller där att just min "expertis" inte var efterfrågad - så igen, sorry! Skall inte upprepas, "niggah"!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2012-10-27 klockan 01:51.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-10-27, 03:17   #13
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vad är det för fel på de trådar du finner här? https://www.sharps.se/forums/service-plays/
I annat fall får du plocka russinen här: https://www.sharps.se/forums/trav-gal...nack-vm-start/
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td