Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Låt höra vad du har för futures messijah!?
Ja NHL vill man också att det ska komma igång. Tycker det är smått tragiskt att sen en klass spelare som Landeskog harva i allsvenskan, han hade varit kapten i Colorado nu istället, snacka om att han bara vill att det ska igång igen!
NFL duger gott, iaf nu när det är riktiga domare. Fan vad irriterad jag va på pissdomarna i början.
|
Det lät nog mer extravagant än det är; det är vem som vinner NBA, jag har de fyra som vinnare. Vill inte att Heat/Lakers tar det. Kollar igenom schemat nu och där är många spel att lägga, känns som ett orättvist men ändå rättvist spelschema. ATL och MIN får det hårt
Ja, det är en skam att de inte kan komma överens. Kan ni inte bara spela hockey??
NFL! Hälften av alla calls var rent ut sagt sjuka. Förra veckan var där ett call speciellt som jag störde mig på, kommer inte på vilket (tror det var redskins).
Helgens pengar kommer att komma in på Dolphins, Colts, Redskins och Giants. JAg har en fucking förmögenhet på dom. Det var längesen jag la så mycket pengar på ett fåtal spel. Jag har singlat, teasat, parlayed och allt möjligt
Ot: fan vad jag gillar dina KHL-spel