Flemming jensen om chanser i v64
Flemming Jensen med A-kæden i København
Stor søndag i Lunden med over 10 millioner kroner til spillerne. Der spilles i fælles nordiske puljer med V64 som stregspillet. N.J. Koster Memorial er hovedløbet.
Det er efterårets creme Charlottenlund Travbane byder på søndag eftermiddag anført af N.J. Koster Memorial. Med flere eliteheste i feltet. Den danske 2010 og 2011 trænerchampion Flemming Jensen kommer med A-kæden til Lunden.
“Rebus (5. løb – nr. 4) vandt sidst uden han var som bedst. Han fungerede ikke så godt højre rundt. Det er en klassehest, som skal have en god chancer i det aktuelle løb. Ser Rebus som staldens bedste chance på dagen, fortæller Flemming Jensen.
“Local Conch (6. løb – nr. 10) har ikke ramt sidste års topform. Holdt nogenlunde sidst uden at være som i fjor. Løbet i København blev ikke så hårrdt, som jeg troede og jeg synes Local Conch skal have en god chance for at være med i kampen om sejren, vurderer Flemming Jensen.
“Makim Me Dizzy (7. løb – nr. 3) var god ved sejren på Fyn. Fløj til spids og har fået en god lodtrækning, som giver en fin spidschance påny. Bør absolut ses med chance oigen. Staldens bedste mulighed i løbet, tror Flemming Jensen.
“Our Dream (7. løb – nr. 4) var ikke til sin fordel sidst. Normalt er hun fuldt på højde med Makim Me Dizzy, men det kan være Our Dream simpelthen har tabt formen. Nu prøver vi en gang til. Jeg tror mere på Makim Me Dizzy, fortæller Flemming Jensen.
“Nobodybeatsthebeat (10. løb – nr. 6) holder god form. Sidst var hun fin anden fra ryg til O’g rady. Kusken skal søgte et rygløb igen, og så kan hun måske tjene lidt penge. Modstanden er hård, konstarerer Flemming Jensenb.
“Mathilde Trøjborg (10. løb – nr. 11) var jeg meget tilfreds med sidst i Stockholm. Det virker til hun er tilbage i den superform, hun havde både i fjor og i 2010. Hun har fået en dårlig lodtrækning, og der skal held til. Mathilde er ikke chanceløs hvis løbet flakser sig for hendes deel, mener Flemming Jensen.
“Rositta Kåsgård (11. løb – nr. 1) er ikke helt der hvor jeg gerne vil have hesten. Jeg har svært ved at tro på sejrschance. Kan være en lille pladschance, mener Flemming Jensen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|