Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-28, 09:49   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Flemming jensen om chanser i v64


Flemming Jensen med A-kæden i København

Stor søndag i Lunden med over 10 millioner kroner til spillerne. Der spilles i fælles nordiske puljer med V64 som stregspillet. N.J. Koster Memorial er hovedløbet.


Det er efterårets creme Charlottenlund Travbane byder på søndag eftermiddag anført af N.J. Koster Memorial. Med flere eliteheste i feltet. Den danske 2010 og 2011 trænerchampion Flemming Jensen kommer med A-kæden til Lunden.

“Rebus (5. løb – nr. 4) vandt sidst uden han var som bedst. Han fungerede ikke så godt højre rundt. Det er en klassehest, som skal have en god chancer i det aktuelle løb. Ser Rebus som staldens bedste chance på dagen, fortæller Flemming Jensen.

“Local Conch (6. løb – nr. 10) har ikke ramt sidste års topform. Holdt nogenlunde sidst uden at være som i fjor. Løbet i København blev ikke så hårrdt, som jeg troede og jeg synes Local Conch skal have en god chance for at være med i kampen om sejren, vurderer Flemming Jensen.

“Makim Me Dizzy (7. løb – nr. 3) var god ved sejren på Fyn. Fløj til spids og har fået en god lodtrækning, som giver en fin spidschance påny. Bør absolut ses med chance oigen. Staldens bedste mulighed i løbet, tror Flemming Jensen.

“Our Dream (7. løb – nr. 4) var ikke til sin fordel sidst. Normalt er hun fuldt på højde med Makim Me Dizzy, men det kan være Our Dream simpelthen har tabt formen. Nu prøver vi en gang til. Jeg tror mere på Makim Me Dizzy, fortæller Flemming Jensen.

“Nobodybeatsthebeat (10. løb – nr. 6) holder god form. Sidst var hun fin anden fra ryg til O’g rady. Kusken skal søgte et rygløb igen, og så kan hun måske tjene lidt penge. Modstanden er hård, konstarerer Flemming Jensenb.

“Mathilde Trøjborg (10. løb – nr. 11) var jeg meget tilfreds med sidst i Stockholm. Det virker til hun er tilbage i den superform, hun havde både i fjor og i 2010. Hun har fået en dårlig lodtrækning, og der skal held til. Mathilde er ikke chanceløs hvis løbet flakser sig for hendes deel, mener Flemming Jensen.

“Rositta Kåsgård (11. løb – nr. 1) er ikke helt der hvor jeg gerne vil have hesten. Jeg har svært ved at tro på sejrschance. Kan være en lille pladschance, mener Flemming Jensen
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-28, 09:57   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Han holder sin form, og starter nu igen venstrevejen rundt, hvilket er en fordel. Han er blevet stærkere siden derbyet, og normalt skal han være en god chance her.” siger Flemming Jensen om 4 Rebus i V64-1.

”Han blev behandlet i en kode efter sidste start, hvor han sluttede stærkt af efter lidt problemer på sidste hjørne. Han står jo med tvangspræmiesum i Sverige, og nu ser det bedre ud på den front. Jeg føler mig sikker på at han klarer distancen, og kan jeg holde ham frisk i bentøjet, ligger der en del penge og venter på ham. Jeg tror på god chance.” siger Ulf Stenstrømer om 9 Yewish Boko i V64-2.

”Han er i vældig god form og virker fin, og jeg havde troet på topchance fra et godt spor. Nu er han lidt afhængig af løbsafviklingen, men kommer den fint til i løbet, føler jeg mig ikke slået på forhånd.” siger Steen Juul om 9 Please Perfect i V64-3.

”Hun er en god hoppe, som er allerbedst når hun kommer bagfra på speed. Hun var fin i intervallerne i mandags, og hun kommer igen til at gå uden alle fire sko. Hvis hun får det rigtige rygløb, kommer jeg til Danmark som optimist.” siger Dan Widegren om 5 Nirvana Grif i V64-4.

”Hun er på vej mod topformen igen, og jeg er vældigt godt tilfreds med hende igen, efter en længere pause langt fra hendes bedste. Jeg ved ikke om jeg kan holde 4 Pif stangen fra start, men hun er hurtig, når hun er som bedst. Jeg vil slet ikke afskrive hende her.” siger Steen Juul om 4 Peak Performance i V64-5.

”Han har dejligt nok været heldig med lodtrækningen denne gang. Jeg vil prøve at komme foran de værste modstandere, men jeg kender heller ikke den Italienske hoppe med nummer 1. Han er i godt skik og jeg tror på ham. ” siger Steen Juul om 3 Neo Holmsminde i V64-6.

”Han var ikke langt fra andenpladsen bag Raja Mirchi i Svensk Mesterskab. Han har taget løbet meget fint, og det bliver igen uden alle fire sko. Hvis han går godt her i Koster’s sigter vi mod Nationernes Pris, og derefter kan det blive en ny start i det franske vintermeeting i de store løb ligesom i fjor. Han er min bedste chance på dagen.” siger Ulf Stenstrømer om 4 Noras Bean i V64-6.
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td