Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-28, 14:08   #20
Vurpan

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Söndag = NFL!

Finns många underdogs som jag gillar idag men har valt att, hittills, bara spela två av dem.

Ogiltigt spel-ID: 1259160

Förstår inte varför Titans är favoriter här. Visst de har vunnit två mot steelers och bills men hur kommer de reagera nu när de gått från dogs till favoriter? Försvaret är riktigt dåligt både mot pass och run så Luck och Co lär inte ha svårt att flytta bollen ikväll. De har heller ingen nämnvärd passrush så Luck kommer få all tid i världen att kasta. Colts eget försvar har ju inte direkt spelat pro bowl iår men till idag så kommer troligtvis tre starters tillbaka(Mathis, Redding och Angerer) vilket bör synas på planen. Titans saknar även deras LT, kan bli öppen gata mot Hasselbeck. Gillar verkligen Colts idag!

Ogiltigt spel-ID: 1259163

Må vara en aning subjektiv men Dolphins är mitt favoritspel ikväll. Lite olika grejer som talar för fins idag. Tycker för det första att dolphins har ett bättre lag på pappret overall än Jets. Att jets vann i OT i Miami week 3 gör det bara bättre då det är sällan som nått av lagen sweepar den andra. Sanchez är den troligtvis mest ojämne qbn i NFL och brukar inte direkt trivas som favorit. Förväntar mig att springspelet kommer dra ett stort lass hos båda lagen och där ger jag klar fördel för phins, både offensivt och defensivt.

Har varit mycket skitsnack lagen emellan och tror på en småful match är dolphins går segrande, 21-13?

Kommentera gärna om ni undrar nått eller har någon invändning på liren

Senast redigerad av Vurpan den 2012-10-28 klockan 21:29.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat