Citat:
Ursprungligen postat av messijah
Det lät nog mer extravagant än det är; det är vem som vinner NBA, jag har de fyra som vinnare. Vill inte att Heat/Lakers tar det. Kollar igenom schemat nu och där är många spel att lägga, känns som ett orättvist men ändå rättvist spelschema. ATL och MIN får det hårt
Ja, det är en skam att de inte kan komma överens. Kan ni inte bara spela hockey??
NFL! Hälften av alla calls var rent ut sagt sjuka. Förra veckan var där ett call speciellt som jag störde mig på, kommer inte på vilket (tror det var redskins).
Helgens pengar kommer att komma in på Dolphins, Colts, Redskins och Giants. JAg har en fucking förmögenhet på dom. Det var längesen jag la så mycket pengar på ett fåtal spel. Jag har singlat, teasat, parlayed och allt möjligt
Ot: fan vad jag gillar dina KHL-spel 
|
Ah okej, då kan det troligen bli tråkigt för din del då Lakers och Heat ser starka ut. Tänkte om du hade några tankar på hur du resonerat när du valde dessa lagen.
Tyvärr så verkar det inte vara så enkelt att bara spela hockey när det finns giriga ägare som bara vill ha mer trots att de inte gör jobbet själva.
Ja men nu börjar det blir lite ordning på NFL igen och skönt är väl det. Sedär, jag va också på Colts och Dolphins som dig och det gick ju vägen. Får hoppas Giants vinner så du får in 3 av 4 iaf.
Härligt att KHL spelen gör nytta och att du gillar dem!
--------------------------------------------------------------------
Det gick jävligt bra för min del på de tidiga NFL matcherna. 7 rätt på 8 spel på 18:00 matcherna. B6 spelet satt busenkelt, och ja de flesta spelen satt busenkelt trots en del höga odds, härligt! Bara att jobba in Giants nu och sen kan det bli rock n roll i natt matchen och Saints kanske kan skrälla.